Стартувала нова гра від Arkane Studios та Bethesda Softworks. Також стали з'являтися перші огляди та оцінки від профільної преси. Загалом гравці та журналісти грою не дуже задоволені. На Metacritic у Redfall 64 бали у версії для Xbox Series X та 62 бали у версії для PC. Поки що оглядів мало, і середня оцінка з часом може бути скоригована.

Гравці холодно прийняли Redfall

Відгуки суперечливі. Гру називають сумішшю Dishonored та Far Cry. Хтось вихваляє кооперативний режим, інші називають його кривим, а гру занадто простою для спільного проходження. І всі називають штучний інтелект примітивним та дурним. Гра розвивається у відкритому світі, але багато гравців скаржаться на лінійність та однотипність місій. Низка гравців скаржиться, що гра далека від старих проєктів Arkane, інші пишуть, що в Redfall багато сюжетних деталей. Ймовірно, для занурення у світ треба глибше вивчати записки та інші елементи навколишнього світу.

Є нарікання на технічні проблеми, криві анімації та проблеми з продуктивністю. Однак у плані поганої оптимізації гра явно не зрівняється Star Wars Jedi: Survivor. Багато журналістів навіть задоволені продуктивністю, але це стосується тих, хто грає на топових конфігураціях. Зокрема, сайт DSOGaming пише, що ПК на базі AMD Ryzen 9 7950X3D та Nvidia GeForce RTX 4090 легко видає понад 100 к/с у 4K. При цьому автор DSOGaming незадоволений якістю графіки, згадує піксельні тіні та графічні артефакти.

Оглядач з Wccftech.com теж позитивно відгукується про продуктивність і нахвалює графіку. Нібито це найкрасивіша гра Arkane.

Ймовірно, причина неоднозначного сприйняття Redfall у фірмовому стилі студії та в особливій візуальній стилізації. Також це перший проєкт Arkane на рушії Unreal Engine 4, раніше вони робили ігри на Void Engine та CryEngine. Гра підтримує трасування променів та технологію DLSS 3.