Технологія масштабування Intel XeSS дебютувала у грі Shadow of The Tomb Raider

Разом з оголошенням дати релізу флагманської відеокарти Arc A770 Limted Edition корпорація Intel повідомила про реліз технології масштабування XeSS (Xe Super Sampling). Вона дебютувала у грі Shadow of the Tomb Raider, для якої напередодні вийшло відповідне оновлення.

Shadow of The Tomb Raider

Нагадаємо, що за принципом роботи технологія Intel XeSS близька до Nvidia DLSS. Вона теж базується на алгоритмах машинного навчання, але при цьому може працювати на всіх більш-менш сучасних відеокартах. Зрозуміло, у разі графічних процесорів Intel, які мають у своєму складі спеціальні матричні двигуни, її ефективність буде вищою, ніж на GPU конкурентів.

Порівняти технології масштабування Intel XeSS та Nvidia DLSS у грі Shadow of the Tomb Raider вже встигли експерти Digital Foundry. Нижче наведено додаткові випробування на відеокарті AMD Radeon RX 6800 XT від ресурсу CapFrameX. Паралельно Intel опублікувала інструменти для розробників на порталі GitHub, тому найближчим часом технологія XeSS повинна з'явитися і в інших іграх.

Shadow of The Tomb Raider

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 5)

Всі новини за 28.09.2022 [ стрічка ]

Останні огляди: