Технології масштабування Intel XeSS та Nvidia DLSS порівняли у Shadow of the Tomb Raider

На YouTube-каналі Digital Foundry вийшов повноцінний огляд технології масштабування Intel XeSS (Xe Super Sampling). Експерти протестували її у грі Shadow of the Tomb Raider на відеокарті Arc A770, порівнявши з найближчим аналогом конкурентів.

Shadow of the Tomb Raider

За принципом роботи технологія Intel XeSS близька до Nvidia DLSS. Вона теж використовує алгоритми штучного інтелекту, а для її прискорення в графічних ядрах Xe-HPG передбачені спеціальні матричні движки. Що виділяє XeSS на тлі DLSS, так це можливість роботи на інтегрованих відеоядрах Intel, а також на GPU інших виробників. Щоправда, у цьому випадку ефективність XeSS буде гіршою, ніж на відеокартах Arc Alchemist.

Intel XeSSIntel XeSS

Intel XeSS

Загалом, як зазначають фахівці Digital Foundry, технологія Intel XeSS практично не поступається актуальній версії Nvidia DLSS. Для пересічного геймера різниця між цими двома методами масштабування буде непомітною. Однак у деяких випадках активація XeSS може супроводжуватися появою графічних артефактів, так що програмістам Intel ще є над чим попрацювати.

Обговорити в форумі (коментарів: 12)