Корпорація Intel днями розповіла про успіхи у просуванні власної технології масштабування Xe Super Sampling (XeSS). Сьогодні вона доступна більш ніж у півсотні ігор, причому мова йде як про відносно старі, але все ще популярні, так і нещодавно випущені AAA-проєкти.
Якщо порівнювати з конкурентами, то корпорації Intel зараз доводиться виконувати роль наздоганяючої. Технології Nvidia DLSS 1 та DLSS2 на сьогодні доступні більш ніж у трьох сотнях ігор, а представлену торік DLSS 3 підтримує понад 30 проєктів. У випадку AMD FSR 1.0 список ігор перевищив 200 найменувань, тоді як більш просунута FSR 2.0 є в більш ніж сотні проєктів. Цього року AMD має випустити третю версію FSR.
Нагадуємо, що за принципом роботи технологія Intel XeSS близька до Nvidia DLSS. Вона також базується на алгоритмах машинного навчання, але разом із цим може працювати на всіх більш-менш сучасних відеокартах. Щоправда, у разі графічних процесорів Intel Arc Alchemist її ефективність буде вищою, ніж на GPU конкурентів.
Джерело:
Intel