У рамках CES 2023 компанія AMD офіційно оголосила про нову версію технології масштабування FidelityFX Super Resolution 2.2 з покращеною обробкою ореолів навколо об'єктів, що рухаються. Це особливо актуально для динамічних ігор про перегони. Тому першими підтримку цієї версії FSR отримали ігри Need for Speed Unbound та F1 22. Тепер AMD публікує вихідний код FSR 2.2, щоб зробити технологію доступною для всіх розробників.

AMD опублікувала початковий код FidelityFX Super Resolution 2.2

Завдяки змінам в алгоритмах нова версія FSR 2.2 забезпечує меншу кількість шумів, артефактів та більш стабільну яскравість. Картинка стане кращою, чіткішою, а шлейфів від динамічних об'єктів буде менше. Додано новий API debugger для простого переходу з FSR 2.0 та FSR 2.1 на FSR 2.2.

Нова версія FSR 2.2 незабаром має з'явитися як плагін для Unreal Engine. За даними AMD, технологія FSR 2 вже доступна для 110 ігор, а FSR 1 підтримується у 250 іграх.

AMD опублікувала початковий код FidelityFX Super Resolution 2.2

Оцінити якість картинки та прискорення продуктивності завдяки FSR 2.2 можна за демонстрацією технології у Forza Horizon 5. Відповідне оновлення для гри вийшло наприкінці минулого року.

Джерело:
Videocardz