Брендан Грін, також відомий під псевдонімом PlayerUnknown, один раз зумів зробити революцію в ігровій індустрії. Його багатокористувацький шутер PUBG: Battlegrounds вивів жанр королівської битви на вершину популярності. Але у 2019 році він залишив роботу над PUBG і почав пошук нових ідей для майбутніх проєктів разом зі студією PlayerUnknown Productions. І поступово його команда наближається до запуску нової гри, яка стане однокористувацьким виживанням.

Prologue: Go Wayback! запропонує виживання і дослідження мінливого світу з непередбачуваними погодними явищами, мінливим ландшафтом та безліччю взаємопов’язаних систем. Гравця висаджують у дикій місцевості з пошарпаною картою та інструментами. Далі він діє сам, створюючи свою історію виживання, щоб дістатися до метеостанції. Особливістю проєкту стане випадкова генерація ландшафту на основі власних технологій машинного навчання. Тобто в кожного гравця буде свій світ і своя історія виживання.

Випробувати ранню версію гри можна буде з 7 по 14 травня. Але до бета-тестування допустять тільки схвалених користувачів, які подавали заявки через офіційний Discord. Повноцінний запуск у ранньому доступі заплановано на літо поточного року.

Загалом опис гри поки звучить дуже туманно і розпливчасто. Робиться акцент на тому, що це випробування нових технологій і рушія з унікальними можливостями генерації ландшафту для майбутньої великої гри Artemis. Саме цей проєкт є головною метою Брендан Гріна. Artemis буде масштабною багатокористувацькою пісочницею розміром із планету. Це буде щось на кшталт віртуального метавсесвіту із серверами на 10–20 тисяч осіб і новою мережевою архітектурою для роботи такого світу. Artemis поєднуватиме мережеву частину з локальною генерацією світів. І в цій парадигмі Prologue: Go Wayback! є лише технічним тестом рушія, що забезпечить таку генерацію.

Джерело:
Wccftech