У 2026 році для консолі PlayStation 5 Pro вийде велике оновлення, яке підвищить продуктивність завдяки покращеній технології масштабування. Зараз консоль використовує технологію PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution), але фахівці компанії вже працюють над новою технологією, яка буде аналогічна FSR 4.

Масштабування FSR 4 було презентовано разом із відеокартами AMD Radeon RX 9070 і показало чудові результати. Багато технічних фахівців вважають, що AMD нарешті вдалося наздогнати NVIDIA DLSS за якістю картинки. Сама поява FSR 4 частково стала результатом співпраці AMD і PlayStation у рамках проєкту Project Amethyst. Інженери двох компаній об’єдналися для створення кращого алгоритму CNN (Convolutional Neural Networks) для масштабування зображення.

Марк Церні (Mark Evan Cerny), провідний архітектор PlayStation 5, у спілкуванні з Tom’s Guide підтвердив тісну взаємодію двох команд, які активно обмінювалися досвідом. Їм вдалося розробити новий алгоритм за дев’ять місяців, і він уже впроваджений на PC як технологія FSR 4. Тепер аналогічний алгоритм буде впроваджено наступного року на PlayStation 5 Pro. Церні робить акцент на тому, що новий алгоритм для консолі не гірший за FSR 4 і не буде якоюсь урізаною версією.

Для власників консолей Sony це буде серйозний апгрейд, який поліпшить візуальну якість ігор. Підтримка нової технології апскейлингу буде впроваджена тільки в Pro-версію, оскільки звичайна PlayStation 5 використовує чип старої архітектури.