Корпорація Intel поінформувала співробітників маркетингового підрозділу, що в найближчому майбутньому багато їхніх функцій буде передано на аутсорсинг. Консалтингова фірма Accenture використовуватиме штучний інтелект для вирішення завдань, які традиційно виконували працівники чипмейкера, повідомляє видання OregonLive. Це рішення є частиною плану реструктуризації компанії, який передбачає скорочення робочих місць, автоматизацію та оптимізацію процесів.
Генеральний директор Intel Ліп-Бу Тан
Маркетинговий підрозділ був однією з сильних сторін Intel відтоді, як компанія почала безпосередньо взаємодіяти з кінцевими користувачами, запустивши кампанію «Intel Inside» у 1991 році. Але незабаром компанія істотно скоротить свої маркетингові зусилля, звільнивши багатьох співробітників відповідного підрозділу. Кількість посад не розкривається, але Intel підтвердила, що все це суттєво змінить структуру відділу.
Мета реструктуризації — вивільнити внутрішні команди, щоб вони могли зосередитися на стратегічних, творчих і дорогих проєктах, а не на рутинних функціях. Intel має намір використовувати ШІ Accenture в різних аспектах маркетингу, включно з обробкою інформації, автоматизацією завдань та персоналізованими комунікаціями.
У повідомленнях для співробітників, опублікованих OregonLive, Intel також зазначає, що деякі з них можуть бути залучені до навчання фахівців Accenture, пояснюючи їм нюанси роботи Intel. Така передача знань відбуватиметься на перехідному етапі аутсорсингу, хоча поки неясно, скільки часу він займе.