Офіційно технологія масштабування AMD FidelityFX Super Resolution 4 (FSR 4) доступна виключно на відеоадаптерах RDNA 4‑го покоління. Найближчим часом компанія планує поліпшити її роботу в рамках Project Redstone, але будь-які подробиці щодо підтримки GPU минулих поколінь «червоні» так і не розкривають. У цій ситуації геймери вирішили взяти ситуацію у свої руки, і вже досягли деяких успіхів.

З’ясувалося, що масштабування AMD FSR 4 можна активувати та на відеокартах RDNA 3‑го покоління. Для цього знадобиться утиліта OptiScaler, яка спочатку позиціювалася як інструмент для ввімкнення FSR 4 в іграх з підтримкою технологій DLSS та XeSS. Зокрема, новий метод масштабування вдалося протестувати на відеокарті Radeon RX 7900 XTX в іграх Cyberpunk 2077 і The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered.

Як показали випробування, технологія AMD FSR 4 забезпечує кращу якість зображення і менше графічних артефактів щодо FSR 3.1. Але разом з цим відзначається істотне падіння продуктивності. У бенчмарку Cyberpunk 2077 середня частота кадрів впала з 85 до 56 fps, а в ремастері The Elder Scrolls IV: Oblivion швидкодія впала на 20–30%. Заміри проводилися з пресетом FSR Quality.

Цілком можливо, що низька продуктивність на старих відеокартах стала головною причиною, через яку AMD вирішила обмежитися підтримкою FSR 4 тільки для нових 3D-прискорювачів.

Джерело:
VideoCardz