Останні роки спостерігається вибухове зростання популярності чат-ботів та різних помічників зі штучним інтелектом. Фахівці вже говорять про те, що це може змінити нашу взаємодію з інтернетом і поміняти підходи до пошуку інформації. Аналітична SEO-компанія OneLittleWeb представила цікаву статистику за період з березня по квітень поточного року, яка наочно демонструє різницю між чат-ботами зі ШІ та класичними пошуковими системами. Поки що між ними величезний розрив і пошуковики отримують у 34 рази більше трафіку.

Десять найбільших пошуковиків отримали понад 1,86 трильйона візитів проти 55,2 мільярда відвідувань у ШІ. Google залишається беззаперечним лідером з 1,6 трильйонами запитів, хоча відносно минулого року є падіння в 1,4%. Друге місце належить Bing із 60 мільярдами відвідувань, що на 28% вище відносно минулого року. У сегменті ШІ лідером лишається ChatGPT із 47,7 мільярдами запитів, і цей чат-бот показав значне зростання у 81% відносно минулого року. Друге місце зараз посідає DeepSeek c 1,7 мільярдами звернень, а третє місце у Google Gemini. Найрізкіший зліт популярності показали Grok и Meta AI, але їхня частка все одно дуже маленька на загальному тлі.

Чат-боти зі ШІ поки не можуть скласти конкуренцію класичним пошуковикам, але поступово відбирають певний відсоток аудиторії. Крім незначного падіння Google є більш серйозне падіння на 22% у Yahoo і деяких інших пошукових систем. З іншого боку, окремі пошуковики демонструють гарне зростання. Загалом же загальний тренд відвідування чат-ботів зі ШІ за минулий рік показав зростання візитів більш ніж удвічі.

Джерело:
Wccftech