Українська студія Frogwares опублікувала відео, в якому розповіла про процес створення гри The Sinking City 2. Розробка проєкту в умовах бойових дій виявилася дуже непростою, але команда змогла адаптуватися. Однак в цих непростих умовах студія вирішила повернутися до старої схеми, яка спрацювала під час створення Sherlock Holmes The Awakened, і звернулася за фінансовою підтримкою до фанатів через краудфандингову платформу Kickstarter. Розробники запустили кампанію з мінімальною метою збору у 100 тисяч євро, але наразі зібрана сума вже перевищила 200 тисяч.
У The Sinking City 2 герой відвідає легендарне місто Аркгем (Arkham). Це лабіринт із затоплених вулиць та зруйнованих особняків, де залишилося мало нормальних людей і мешкають переважно моторошні мутанти. Світ гри не є відкритим, але в ньому багато розвилок і прихованих територій. Нас очікують зустрічі як зі знайомими за книгами Лавкрафта монстрами, так і з абсолютно новими моторошними істотами. Перестрілки стали більш захопливими завдяки оновленій бойовій системі. У монстрів з'явилася система поранень, коли вони по-різному реагують на попадання в різні частини тіла.
У другій частині розробники роблять більший акцент на горор, але збережуть усі знайомі елементи ігрового процесу. Залишилася система розслідувань і різні головоломки. Не всі вони обов'язкові для просування за сюжетом, але вирішення кожного завдання дає свої бонуси. Технологічно гра зробила великий крок вперед завдяки переходу на рушій Unreal Engine 5. The Sinking City 2 вийде на PC, PlayStation 5 і Xbox Series S/X.
