Команда GSC Game World представила план розвитку S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl на другу половину поточного року. Заявлено, що головним завданням на найближчий час є перехід гри на новішу версію рушія Unreal Engine 5.5.4. Це додасть нові функції та інструменти, які зроблять Зону кращою. Також впровадження останніх оптимізацій Unreal Engine 5 призведе до підвищення стабільності та продуктивності. Така міграція гри потребуватиме певних зусиль, тому терміни виходу інших оновлень можуть зсунутися.
Серед інших нововведень у списку згадуються чергові покращення для системи симуляції життя A‑Life, включно з базовими технічними змінами, поліпшенням поведінки персонажів і мутантів у бою. У грі з’являться нові місії від старих та нових друзів, нові аномалії, нові прилади нічного бачення і бінокль. Додадуть нові погодні умови, змінять цикл дня і ночі. З’явиться підвищений рівень складності. Гра отримає імерсивний візуальний режим, імовірно, без елементів інтерфейсу. Будуть й інші виправлення ігрових елементів.
Обіцяють більше покращень для перевидання класичних ігор серії в рамках збірки S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy. Також S.T.A.L.K.E.R. 2 випустять на PlayStation 5 і PlayStation 5 Pro, але поки ніяких конкретних термінів не вказують.

