Технологія AMD Anti-Lag 2 покликана зменшити системні затримки в іграх. Поява Anti-Lag стала відповіддю на Nvidia Reflex. Перша спроба запуску Anti-Lag виявилася невдалою, програмне забезпечення конфліктувало з античитами в іграх. Тому AMD через деякий час перезапустила технологію під ім'ям Anti-Lag 2. А першою грою з офіційною підтримкою технології став багатокористувацький шутер Counter-Strike 2.

AMD виклала у відкритий доступ Anti-Lag 2 SDK

Тепер AMD відкриває доступ до комплекту розробки Anti-Lag 2 SDK в рамках платформи GPUOpen, яка пропонує інструменти з відкритим вихідним кодом. До SDK увійдуть інструменти, бібліотеки та документація, що спростить розробникам процес інтеграції нової технології у свої проєкти. Відкритий SDK сприятиме простішому впровадженню AMD Anti-Lag 2 та прискорить популяризацію технології.

AMD виклала у відкритий доступ Anti-Lag 2 SDK

Технологія дасть змогу поліпшити враження від динамічних змагальних ігор. Завдяки оптимізації графічного конвеєра гравець отримає кращий відгук та кращу реакцію на свої дії. Також технологія використовується за замовчуванням під час роботи генерації кадрів AMD FSR 3 Frame Generation.

Джерела:
Wccftech
AMD