Nvidia покаже Cyberpunk 2077 з покращеним трасуванням на GDC

В рамках конференції ігрових розробників GDC компанія Nvidia продемонструє новий метод трасування у Cyberpunk 2077. Це буде режим RT Overdrive на базі трасування шляху RTX Path Tracing. У рамках сесії Nvidia покажуть живе демо гри із трасуванням у реальному часі.

Трасування шляху є більш просунутим методом трасування променів. Алгоритми цього методу виконують трасування променя у видимому просторі камери, поки світло повністю не поглинеться або не розсіється. Такий метод більш точно враховує вплив відбитого світла та створює достовірніші м'які тіні.

Вперше режим Overdrive Mode для трасування анонсували ще у вересні 2022 року разом із новим поколінням відеокарт Nvidia Ada Lovelace, але обіцяне оновлення так і не вийшло.

Cyberpunk 2077 є технічно просунутою грою з видатною графікою. Наявне в грі трасування променів покращує тіні, віддзеркалення та освітлення у деяких сценах. На нашому сайті був детальний аналіз трасування в Cyberpunk 2077, де добре видно відмінності в різних режимах.

Висока якість графіки поєднується із високими системними вимогами. Для досягнення оптимальної продуктивності гра пропонує передові методи масштабування Nvidia DLSS 2 та DLSS 3, AMF FSR. З впровадженням складнішого трасування, очевидно, грати в такому режимі можна буде тільки на нових моделях GeForce RTX 40-ї серії, які підтримують найшвидший метод масштабування з генерацією кадрів DLSS 3.

Джерело:
GDC

Обговорити в форумі (коментарів: 86)