За попереднього генерального директора Intel Пета Гелсінгера (Pat Gelsinger) вже було ліквідовано чимало відділів компанії, й за нового голови Ліп-Бу Тана (Lip-Bu Tan) процес триває. Тепер настала черга автомобільного підрозділу. Мета Тана та сама, що й у Гелсінгера: зосередитися на основному бізнесі, що, своєю чергою, означає відмову від другорядних напрямків.
Власний автомобільний підрозділ Intel не особливо великий та є частиною Client Computing Group, через що чипмейкер не повідомляє про його результати окремо. Проте Intel підкреслює, що понад 50 мільйонів автомобілів по всьому світу використовують її процесори, наприклад, у складі інформаційно-розважальних систем. Зокрема, чипи Intel Atom можна було зустріти в електромобілях Tesla.
Важливо підкреслити, що рішення Intel ніяк не вплине на діяльність ізраїльської фірми Mobileye, контрольним пакетом акцій якої володіє процесорний гігант. Вона, нагадаємо, спеціалізується на системах комп’ютерного зору та автономного водіння. Intel придбала Mobileye у 2017 році за $15,3 млрд, але через кілька років провела повторне розміщення акцій компанії на біржі.
Джерело:
OregonLive
