Ігровий підрозділ Microsoft явно відчуває серйозні проблеми. Після тогорічної угоди з придбання Activision Blizzard за 68,7 мільярда доларів усередині компанії почалися процеси з оптимізації витрат Microsoft Gaming. На початку року було оголошено про скорочення 1,9 тисячі співробітників, включно з тими, хто працює в нещодавно придбаній Activision Blizzard. Пізніше було оголошено про закриття кількох студій, зокрема Arkane Austin (автори Prey) та Tango Gameworks (творці The Evil Within і Hi-Fi Rush). Тепер компанія скоротить ще 650 осіб в ігровому підрозділі. Здебільшого скорочення торкнуться корпоративних посад і відділу підтримки. Це не вплине безпосередньо на ігрових розробників та нові проєкти.

Microsoft Gaming

Загалом ситуацію можна назвати очікуваною. У Microsoft Gaming явні проблеми з ефективністю, консолі Xbox Series продаються гірше за конкурентів, і внутрішні студії давно не випускали ігрових хітів. Та й уся ігрова індустрія зараз потерпає від масових скорочень у великих компаніях. Протягом поточного року великі звільнення провели Riot Games, Sony Interactive Entertainment, Electronic Arts і SEGA.

Джерело:
Wccftech