Днями гра Alan Wake 2 наробила галасу через свої високі системні вимоги, які здивували багатьох гравців. Тепер компанія Nvidia поділилася інформацією щодо технологій у грі.

Nvidia розповіла про технології та продуктивність у Alan Wake 2

Alan Wake 2 отримає повне трасування променів або так зване трасування шляху. Технологія покращить віддзеркалення, тіні та загальне освітлення у грі. Цей метод трасування краще враховує відбите світло та створює більш детальні віддзеркалення. Тепер прорахунок освітлення, віддзеркалень, фонового затінення та растеризоване глобальне освітлення об'єднані в один алгоритм, дозволяючи досягти кращої візуалізації та реалізму. У грі будуть різні налаштування якості трасування. При високій якості воно використовується для прямого та непрямого освітлення, для напівпрозорих поверхонь, а для RTAO прорахується три відскоки променя від кожної поверхні.

Nvidia розповіла про технології та продуктивність у Alan Wake 2

Також гра підтримує технологію DLSS 3.5 з новим методом реконструкції променів, який покращує деталізацію віддзеркалень та дрібних елементів.

Представлені офіційні дані щодо продуктивності відеокарт серії GeForce RTX 40 у новій грі. Згідно з тестами Nvidia на GeForce RTX 4060 при максимальній якості трасування у Full HD ви отримаєте 80 кадрів на секунду з масштабуванням DLSS у режимі Quality. У повноцінному Full HD ця відеокарта видає 29 к/с та тільки GeForce RTX 4080 здатна забезпечити понад 60 к/с.

Nvidia розповіла про технології та продуктивність у Alan Wake 2

У 4K з повним трасуванням та DLSS в режимі Performance можна розраховувати на середню продуктивність близько 80 кадрів в секунду на GeForce RTX 4070 Ti та на 130 к/с з GeForce RTX 4090. Більш актуальним було б показати результати в 4K при якісному режимі масштабування, але Nvidia напевне вирішила не лякати потенційних гравців низькими результатами

Nvidia розповіла про технології та продуктивність у Alan Wake 2

Гра виходить 27 жовтня ексклюзивно у магазині Epic Games Store.