Гра Monster Hunter Wilds стала одним із найпопулярніших проєктів першого кварталу 2025 року. Ця пригода з кооперативним полюванням за величезними монстрами стала новим етапом для серії, показавши рекордну популярність. Тільки на ПК у сервісі Steam гра показала піковий онлайн у 1,38 мільйона одночасних користувачів. При цьому в тому ж Steam середня оцінка гри 46%, що дуже мало для такого популярного проєкту. Дуже багато нарікань було на погану оптимізацію і низьку продуктивність, яка не відповідає загальному рівню графіки. А через проблеми зі стрімінгом текстур користувачі відеокарт з 8 ГБ завжди спостерігали жахливі розмиті текстури за будь-яких налаштувань. Це серйозно заважало багатьом гравцям насолоджуватися грою.
Незабаром це можуть виправити. Розробники мають намір випустити 16 грудня велике технічне оновлення 1.0.4.00. Воно спрямоване на поліпшення оптимізації на PC, PlayStation 5 і Xbox Series X/S. Буде покращено як роботу з CPU, так і з GPU. Покращено обробку різних процесів, знижено навантаження на процесор і загалом впроваджено понад 100 оптимізацій для гравців, монстрів, NPC, ефектів, графічного інтерфейсу та інших елементів. Тобто гравцям довелося почекати всього лише 10 місяців після релізу 28 лютого, щоб розробники забезпечили комфортніший рівень продуктивності.
На цьому Capcom не зупиниться. На січень заплановано наступне оновлення з новими покращеннями безпосередньо для комп’ютерної версії. Тут заявлені оптимізації для CPU, поліпшення в процесі компіляції шейдерів, нові налаштування й оптимізація використання відеопам’яті. Фінальним етапом оптимізації стане лютневе оновлення до версії 1.0.41, включно з новими рівнями LOD та іншими потенційними покращеннями. Можливо, апдейт буде присвячений до річниці гри та вийде разом з якимось новим контентом.

