Учора відбувся реліз екшену Wuchang: Fallen Feathers від китайської студії Leenzee і компанії 505 Games. Це новий проєкт зі складною бойовою системою, натхненний серією Dark Souls. Нам пропонують грати за привабливу піратку Учан, яка знищує кошмарних тварюк у землях Шу. І все це просякнуте східною стилістикою і міфологією.
Після неймовірних продажів торішньої гри Black Myth: Wukong здавалося, що Wuchang: Fallen Feathers може стати новим кандидатом на масовий успіх. Але поки що це нагадує провал. Гра змогла залучити значну аудиторію, у Steam піковий онлайн перевалив за 114 тисяч гравців протягом першого дня. Але відгуки у гри вкрай погані. Рейтинг позитивних рецензій менш як 20%. Багато нарікань на технічний стан, погану і нестабільну продуктивність. При цьому гра візуально явно не виправдовує настільки серйозні системні вимоги. Але це можна вважати стандартною ситуацією для бюджетних ігор на базі Unreal Engine 5, коли розробники не змогли забезпечити прийнятну оптимізацію. Лають управління і відсутність можливості перепризначити кнопки.
Професійні критики більш лояльні до гри. На Metacriric середня оцінка Wuchang: Fallen Feathers становить 75 балів. Критики зазначають, що гра багато запозичує в інших ігор, але не всі елементи працюють добре. З іншого боку, дехто називає гру найкращим представником жанру з часів Lies of P.
