Цього тижня корпорація NVIDIA представила найдоступніший відеоадаптер на архітектурі Blackwell — GeForce RTX 5050. Дебютувала як мобільна, так і десктопна модифікація. Вони використовують ідентичну конфігурацію графічного процесора GB207 та оснащені вісьмома гігабайтами пам’яті. Однак мобільна версія отримала чипи GDDR7, тоді як настільна відеокарта обладнана менш швидкісними мікросхемами GDDR6.

У результаті пропускна здатність відеобуфера в GeForce RTX 5050 Laptop склала 384 Гбайт/с, а у десктопного родича — 320 Гбайт/с. Зараз важко сказати, наскільки сильно використання пам’яті GDDR6 вплине на продуктивність відеокарти GeForce RTX 5050. Про це ми дізнаємося з незалежних оглядів нового 3D-прискорювача, а поки що «зелені» розповіли, що саме підштовхнуло їх застосувати різні типи відео-ОЗП для мобільної та настільної GeForce RTX 5050.

За словами PR-директора NVIDIA GeForce Бена Берраондо (Ben Berraondo), вся справа в енергоефективності пам’яті. У мобільних відеоадаптерах до неї висуваються підвищені вимоги, тоді як GDDR6 «зелені» називають найкращим вибором для настільних комп’ютерів. «У цьому випадку переваги GDDR7 стосуються температур і часу автономної роботи, що має вирішальне значення для наших OEM-партнерів», — розповідає пан Берраондо.

Як вважають закордонні колеги, у майбутньому NVIDIA може випустити оновлену відеокарту GeForce RTX 5050 з мікросхемами GDDR7.

Джерело:
WCCFTech