Цього тижня корпорація NVIDIA оголосила про завершення бета-тестування технології масштабування DLSS на основі моделі Transformer. Вона офіційно вийшла з «бети» з релізом SDK (Software Development Kit) версії 310.3.0, який містить оновлені бібліотеки для технологій апскейлінгу, реконструкції променів та DLAA. Одним із важливих нововведень цього випуску стали оптимізації використання пам’яті.

Раніше масштабування DLSS з моделлю Transformer вимагало майже вдвічі більше відеопам’яті, ніж метод на базі CNN (Convolutional Neural Network). У свіжій версії SDK чипмейкеру вдалося зменшити «апетити» нової технології на приблизно 20%. Завдяки цьому різниця у використанні відео-ОЗП між Transformer і CNN істотно знизилася, й тепер становить близько 40–60% залежно від роздільної здатності. Разом з цим, як підкреслює NVIDIA, модель Transformer, як і раніше, забезпечує високу якість масштабування.

Детальніше про сучасні технології NVIDIA в іграх, включно з DLSS Transformer, ми днями розповідали в окремому матеріалі.

Джерело:
NVIDIA