Компанія Nvidia розширює екосистему своїх сервісів і застосунків на основі штучного інтелекту. Тепер генерація якісних зображень буде простішою завдяки ШІ Blueprint із «3D-контролем». За цим терміном ховається можливість точного керування двомірною сценою, згенерованою на основі простої тривимірної сцени із примітивними об’єктами. Також передбачені додаткові налаштування через текстовий запит.

ШІ Blueprint орієнтований на художників, які хочуть більшого контролю над генерацією зображень. Наприклад, художник створює просту тривимірну сцену, змінює кут камери, розставляє на ній об’єкти, а далі вже використовує ШІ-генерацію для створення якісного зображення. Щоб його змінити, достатньо перемістити об’єкти в оригінальній тривимірній сцені або поміняти ракурс. При цьому їх попередньо можна створювати в інших ШІ для генерації 3D-об’єктів. Приклад роботи представлений у відеоролику.

Усе це орієнтовано на роботу з іншими сервісами екосистеми Nvidia NIM із прискоренням на відеокартах GeForce RTX. Демонстрації та інструкції по роботі з Blueprint представлені на GitHub.