Наприкінці 2024-го корпорація Intel представила технологію масштабування XeSS 2‑го покоління — відповідь AMD FSR 3 та Nvidia DLSS 3. Її головними нововведеннями стала можливість генерації кадрів й механізм XeSS Low Latency, покликаний знизити системні затримки. Щоправда, випробувати їх могли тільки власники «синіх» відеоадаптерів. З релізом набору інструментів XeSS 2 SDK версії 2.1.0 процесорний гігант виправив цю несправедливість.
Незабаром активувати технологію Intel XeSS 2‑го покоління можна буде і на графічних процесорах розробки AMD і NVIDIA. Головною вимогою є підтримка Shader Model 6.4. У разі «зелених» вона була реалізована у відеоадаптерах GeForce GTX 10‑ї серії, а «червоні» отримали підтримку в поколінні Radeon RX 5000. Інакше кажучи, Intel XeSS 2 буде доступна власникам GeForce та Radeon останніх кількох поколінь.
Тепер справа за розробниками відеоігор, яким належить інтегрувати оновлену версію Intel XeSS 2 у свої проєкти.
Джерела:
Intel
TechPowerUp
