Корпорація Intel запустила маркетингову кампанію USAI, яка покликана підкреслити її патріотичні цінності та прихильність виробництву напівпровідників у США. Цю ініціативу можна назвати відповіддю на зростаючу полеміку навколо генерального директора Ліп-Бу Тана, чиї зв’язки з китайськими компаніями викликали занепокоєння в політичних колах.

Процесорний гігант поділився матеріалами, що підкреслюють 50-річну прихильність виробництву чипів на території США. Intel позиціює себе як єдину американську компанію, що займається передовим виробництвом мікросхем: «У компанії Intel ми знаємо, що майбутнє належить тим, хто правильно його будує. І воно починається саме тут, у нас вдома — у США. Протягом понад п’яти десятиліть ми є єдиною американською компанією, яка займається передовим виробництвом на американській землі, щоб випускати найсучасніші у світі мікросхеми».
Важливим елементом кампанії USAI є співпраця з EdgeRunner AI у сфері систем штучного інтелекту для американської армії. Проєкт передбачає створення ШІ-моделей для оборонного та розвідувального секторів, які працюватимуть без доступу до Інтернету на апаратному забезпеченні від Intel. Ця співпраця спрямована на зміцнення національного технологічного сектора.
Джерело:
WCCFTech