На сьогодні механізм Multi-Frame Generation, який забезпечує генерації одразу декількох кадрів, є «фішкою» відеокарт GeForce RTX 50‑ї серії. Ні AMD, ні Intel ще не представили свою відповідь на технологію «зелених», але роботи в цьому напрямі ведуться. Зокрема, згадки Multi-Frame Generation були виявлені у файлах графічного драйвера Intel.
Наразі Intel XeSS 2‑го покоління містить у собі три основні технології. Це XeSS Super Resolution, XeSS Frame Generation та XeSS Low Latency. З релізом набору інструментів XeSS 2 SDK версії 2.1.0 компанія дозволила використовувати всі ці функції з графічними процесорами інших вендорів. Головною вимогою для таких GPU стала підтримка Shader Model 6.4.
Тепер, схоже, Intel планує наділити свої графічні чипи підтримкою Multi-Frame Generation. Це дасть змогу XeSS створювати більше кадрів за допомогою алгоритмів штучного інтелекту, додатково покращуючи плавність геймплею. Якщо Intel продовжить дотримуватися свого підходу в питанні підтримки сторонніх GPU, то Multi-Frame Generation може з’явитися на всіх більш-менш сучасних моделях відеокарт. Залишається дочекатися офіційних подробиць.
Джерело:
Overclock3D

