Минулого тижня вийшов довгоочікуваний шутер Doom: The Dark Ages. Це третя гра після перезапуску 2016 року, яка не тільки радує брутальними насиченими битвами, але й демонструє сучаснішу графіку. Однак на старті вона вийшла без просунутої технології Path Tracing і масштабування DLSS 4, які раніше анонсувалися для The Dark Ages. Усе це додадуть у межах спеціального оновлення наступного місяця, про що компанія NVIDIA згадала у своїй презентації на Computex 2025.

Гра отримає якісніші віддзеркалення і глобальне освітлення на основі трасування шляху. Також додадуть DLSS 4 з багатокадровою генерацією, що допоможе забезпечити комфортну продуктивність при ресурсомісткому режимі трасування. Буде і DLSS Reconstruction для покращення чіткості віддзеркалень при активному трасуванні шляху.

Поки представлено лише пару порівняльних зображень, де вказано зростання продуктивності в 7 разів, що очевидно є результатом роботи апскейлинга з генерацією 4‑х кадрів.

Як і в інших іграх, переваги просунутого трасування будуть помітні за окремими деталями (віддзеркалення) або в сценах зі складним освітленням.

Джерело:
TechPowerUp