Місяць тому французька студія Sandfall Interactive випустила гру Clair Obscur: Expedition 33, яка стала справжньою сенсацією. Проєкт підкорив геймерів і критиків своєю сюрреалістичною стилістикою та духом французької культури. І в це були вплетені складні битви з механіками JRPG-ігор.

Успіх гри перевершив очікування її творців. За 33 дні з моменту виходу Clair Obscur: Expedition 33 вже продано 3,3 мільйона копій. Це загальний результат на всіх платформах, включно з PC, PlayStation 5 і Xbox Series X|S. Також гра доступна в сервісі Game Pass, але це не завадило реальним продажам. На Metacritic у гри рейтинг 92 бали від критиків і 9,7 бала від користувачів. Часто вибаглива аудиторія Steam виставила рейтинг 94% позитивних відгуків, що вкрай рідкісне явище.

На Gamesindustry вийшло інтерв’ю з творцями гри. У ньому вони заявили, що вже обмірковують наступний проєкт. У Clair Obscur: Expedition 33 вони одразу планували не дуже довгу, але насичену гру. Загалом розробники закликали поважати час гравців, якого просто не вистачить на всі великі проєкти. Тому вони не хочуть роздувати бюджети та масштаби своїх майбутніх ігор. Згадується, що основна команда розробки Clair Obscur: Expedition 33 налічувала близько 30 осіб, але тепер студія хоче розширити штат до 50 осіб.