На конференції Computex 2025 компанія AMD оголосила про спеціальне оновлення технології FSR 4 у межах пакета Project Redstone. Це принесе підтримку нових додаткових технологій для підвищення якості зображення і продуктивності. Project Redstone додасть покращену модель ШІ для масштабування Super Resolution з FSR 4, плюс три нові функції: Neural Radiance Caching, Ray Regeneration і Frame Generation на основі машинного навчання.
Neural Radiance Caching використовує ШІ-алгоритми кешування даних для передбачення непрямого освітлення. Це елемент оптимізації для прискорення обробки трасування променів. Технологія Ray Regeneration є прямим аналогом NVIDIA DLSS Ray Reconstruction, вона використовує технології ШІ для регенерації пікселів, які не прораховані під час трасування. Результатом Ray Regeneration буде чіткіше і більш точне зображення при активному апскейлингу.
AMD поліпшила технологію генерації кадрів. Оновлення Project Redstone замінить генерацію на основі інтерполяції на нову модель ШІ, яка враховує тимчасові та просторові дані для створення кадрів, що чергуються. Це забезпечить дворазове збільшення частоти кадрів при якіснішій картинці. Можна сказати, що це теж прямий аналог генерації NVIDIA, яку додали в поколінні GeForce RTX 40.
Оновлення вийде 5 червня. Одночасно вже понад 60 ігор отримають підтримку FSR 4. Інтеграція нової версії FSR буде такою ж простою, як і FSR 3.1. Тож поступово кількість ігор із новою технологією зростатиме.
Джерело:
TechPowerUp