Складання

Знімний кожух дозволяє легко встановити блок живлення та акуратно розмістити від нього кабелі або під’єднати нові без необхідності виймати пристрій з корпусу.

Після встановлення материнської плати та процесорної системи охолодження маємо гарний вигляд системи всередині, але деякі нюанси на зворотному боці все ж таки залишаються. Наприклад, стяжки-липучки перекривають деякі роз’єми і якщо буде необхідність задіяти всі конектори, то можуть виникнути проблеми з кабель-менеджментом. З іншого боку, одну стяжку можна переставити в сусідні вушка, але тоді будуть перекриватися інші роз’єми.

В цілому, у більшості випадків таких проблем можна уникнути, вони здебільшого стосуються великої кількості вентиляторів або SATA-накопичувачів. Звісно, це все буде залежати від використаної материнської плати й в нашому випадку була MSI B850 Gaming Plus WiFi PZ з нещодавнього тестування, тоді як з іншими все можете бути інакше.

RGB-підсвічування мають лише передні 160-мм вентилятори, тоді як задній 120-мм звичайний, чорного кольору і додаткову світлову сцену будуть формувати внутрішні компоненти. Якщо все під’єднати до хабу, то ефектами можна буде керувати кнопкою на панелі зверху.

Методика тестування

Для проведення тестування ефективності охолодження компонентів у корпусі MSI MPG VELOX 300R AIRFLOW PZ використовувалася система наступної конфігурації:

  • процесор: AMD Ryzen 9 7900X (4,7@5,0 ГГц, 1,2 В);
  • материнська плата: MSI B850 Gaming Plus WiFi PZ;
  • кулер: система рідинного охолодження MSI MAG CoreLiquid I360;
  • термопаста: Arctic MX‑4;
  • відеокарта: AMD Radeon RX 7900 XT;
  • пам’ять: Kingston Fury Renegade RGB KF564C32RSAK2-96;
  • накопичувач №1: GoodRAM IRX-SSDPR-P44X-1K0-80 (NVMe M.2 2280);
  • накопичувач №2: SSD Kingston KC600 512GB (SATA 6Gb/s);
  • накопичувач №3: HDD Samsung HD502HJ (SATA 3Gb/s);
  • блок живлення: MSI MAG A850GLS PCIE5 (850 Вт).

Процесор працював з фіксованою частотою у 5,0 ГГц та напругою живлення 1,15 В, що давало потужність при навантаженні близько 215 Вт. Відеокарта використовувалася зі стоковими налаштуваннями, але з обмеженою швидкістю вентиляторів на рівні 55% (~1430 об/хв). Також комплектні вентилятори корпусу оберталися зі швидкістю 1400 об/хв (60%; скоріше за все, це швидкість 120-мм вентилятора), а рідинної системи охолодження — 1600 об/хв (60%), що давало більш-менш комфортний рівень шуму в 42,2 дБ(А) на відстані в 35 см від корпусу (як максимальне значення, бо далі рівень шуму виходив за рамки комфортного).

Для прогріву центрального процесора застосовувався стрес-тест CPUID powerMAX з інструкціями AVX, для прогріву відеокарти — стрес-тест FurMark, як окремо, так й при комбінованому тестуванні. Навантаження на накопичувачі здійснювалося програмою CrystalDiskMark. Моніторингу температури процесора відбувався за допомогою утиліти HWInfo. Вимірювання рівня гучності проводилось завдяки шумоміру Benetech GM1357.

Результати тестування

Що ж, дуже непогано, нагрівання основних компонентів в корпусі лише на два градуси більше, ніж на відкритому стенді, всі інші компоненти навпаки, в MPG VELOX 300R AIRFLOW PZ холодніші, особливо VRM. І це при зменшеній швидкості вентиляторів корпусу!

При комбінованому навантаженні, коли працюють процесор та відеокарта одночасно, CPU нагрівається вже сильніше і різниця сягає 5 градусів. Але при максимальному навантаженні це не так й вже багато, бо в панорамному шасі, наприклад, різниця може сягати й 10 градусів! Тож тут вентиляція продумана гарно й користувач не зіткнеться з перегрівом компонентів навіть при гарячих баталіях.

Висновки

Компанія MSI пропонує гарний корпус в плані охолодження компонентів, який по ефективності не сильно відрізняється від відкритого стенду. І це стосується процесора та відеокарти, тоді як про другорядні компоненти можна навіть не згадувати — в MPG VELOX 300R AIRFLOW PZ вони значно холодніші, ніж у відкритому вигляді на столі. Дизайн шасі в міру агресивний та гарно впишеться в ігровий сетап чорного кольору (але є й білий варіант корпусу). Вентилятори постачаються в комплекті, тож користувачу не прийдеться додатково витрачати кошти. Передні вертушки навіть з RGB-підсвічуванням, а вбудований хаб дозволить керувати ефектами. Але типорозмір в них нестандартний і встановити інші моделі через конструктивні особливості шасі не вийде. В цьому, мабуть, єдиний мінус корпусу. Зате користувач зможе обрати місце встановлення радіатора системи рідинного охолодження, збоку або зверху, що частіше зустрічається в панорамних корпусах. Ну а головна «фішка» розглянутої моделі — підтримка материнських плат з роз’ємами на зворотному боці стане у пригоді при збиранні акуратної системи.

В підсумку маємо якісно виконаний корпус з приємним дизайном, який підійде для ПК не тільки концепції Project Zero (і тому подібних), а й для звичайної системи у класичному стилі. Але найкраще пасуватиме MPG VELOX 300R AIRFLOW PZ саме материнським платам з роз’ємами на зворотному боці, де вибір продуктів вже не такий обмежений, як раніше, але все ще далекий від масового впровадження.