Розширено список платформ і сумісних браузерів для WebGPU. Це графічний кросплатформний API для прискорення графіки, який відкриває нові можливості для якісної графіки в браузері. І тепер WebGPU доступний у рушії Chromium для браузерів Chrome та Edge під Windows, macOS, ChromeOS і Android, а також у браузері Firefox для різних платформ і в Safari для macOS, iOS, iPadOS і VisionOS.
WebGPU є наступником стандарту WebGL, але використовує сучасні функції з API Direct3D 12, Metal і Vulkan, а не тільки OpenGl ES. Завдяки поєднанню власної мови шейдерів WGSL та окремих функцій низькорівневого доступу архітектура забезпечує кращий доступ до ресурсів GPU. Також WebGPU підтримує обчислювальні шейдери, що дає змогу JavaScript і WebAssembly виконувати паралельні обчислення, включно з моделюванням фізики або машинним навчанням. І все це працюватиме прямо з браузера.
Розробники очікують, що це якісно змінить тип застосунків, які доступні у веббраузері. Професійні інструменти для графіки та 2D-анімації можуть перейти на WebGPU у 2026 році, просунуті інструменти для роботи з 3D на базі WebGPU можуть з’явитися до 2027 року, що відкриє шлях для створення красивих ігор AAA-класу для браузерів.
Джерело:
Videocardz