Великі ігрові компанії активно зацікавлені у впровадженні ШІ в різні етапи розробки та безпосередньо в ігрові середовища. Минулого року компанія Ubisoft вже демонструвала технологію Neo NPC для створення просунутих NPC, здатних до живого спілкування. У Neo NPC використовувався стек технологій Inworld AI та NVIDIA. Тепер Ubisoft йде далі й запускає проєкт під назвою Teammates для експериментів із ШІ в ігровому середовищі. Поки що сама компанія називає це дослідницьким проєктом, який дасть змогу вивчити можливості ШІ в реальних ігрових умовах.
Згідно з описом, це ігровий рівень із механікою шутера. Гравцям треба пройти по ворожій базі та знайти п’ятьох зниклих членів команди. У цьому користувачеві допомагає голосовий ШІ-помічник Jaspar, а також напарники Pablo і Sofia, якими теж керує генеративний ШІ. Помічник допомагає гравцеві, підсвічуючи ворогів, видає інформацію про світ, а спілкування з ним відбувається за допомогою природної мови. Голосове спілкування і команди полягають і в основі комунікації з Pablo і Sofia.
На цей момент Ubisoft не показала реального відео того, як це працює. Але в офіційній заяві згадується, що технологія відкриває шлях до нових вражень. Це живе спілкування з віртуальними напарниками та реакція на дії гравця в реальному часі. Можливо, тестування пов’язане з якимось майбутнім проєктом Ubisoft, куди можуть впровадити розумних напарників.
Варто зазначити, що Ubisoft не єдина, хто дивиться в цьому напрямку. Корейська Krafton працює над технологією напарників із ШІ для PUBG: Battlegrounds. Для них навіть ввели спеціальний термін COP (Co-op Playable Character).