У річному фінансовому звіті Ubisoft прозвучала фраза, яка вже розлетілася Мережею і повернула компанію в епіцентр бурхливих обговорень. У розділі про бізнес-модель зроблено заяву, що мікротранзакції роблять преміумігри захопливішими: «В Ubisoft золоте правило під час розроблення преміальних ігор — дати гравцям можливість повною мірою насолодитися грою, не витрачаючи водночас додаткових коштів. Наша пропозиція монетизації в преміуміграх робить ігровий процес більш захопливим, даючи змогу персоналізувати свої аватари та прискорювати прогрес, але це завжди опціонально».

Багато останніх ігор компанії раніше вже піддавалися критиці з боку ігрової спільноти саме через агресивну монетизацію і повільний прогрес. Платні предмети та елементи прискорення прокачування є звичним явищем для умовно-безплатних ігор. Але Ubisoft майже всі свої проєкти продає за повною ціною. Також компанія першою перейшла до цінника в $70 за топові AAA-ігри, а цінник за преміальне видання може легко сягати $100. Очевидно, що видавець не змінюватиме свою стратегію. Це добре для інвесторів, але навряд чи поліпшить імідж Ubisoft в очах геймерів.

Джерело:
Wccftech