Розробка довгоочікуваного підводного виживання Subnautica 2 явно зіткнулася з якимись проблемами. Студія Unknown Worlds Entertainment, яка займається серією Subnautica, зараз належить корейській компанії Krafton. І днями видавець змінив керівництво проєкту, призначивши нового генерального директора. Було знято з посади засновника студії Чарлі Клівленда (Charlie Cleveland), а також Теда Гілла (Ted Gill) і Макса Макґуайра (Max McGuire), які теж обіймали провідні пости. При цьому Чарлі Клівленд пізніше написав, що звільнення з власної компанії стало для нього великою несподіванкою. Такі події натякали на певні проблеми та можливі затримки з виходом гри. А тепер офіційно оголошено про старт раннього доступу лише у 2026 році, хоча він планувався ще в поточному році.
Невеликою компенсацією для фанатів стане новий трейлер із кадрами ігрового процесу. У ролику кілька виживальників вивчають морські глибини, будують базу і б’ються з підводними монстрами. Загалом це все дуже нагадує першу Subnautica, але в технічному плані має гарніший вигляд завдяки рушію Unreal Engine 5.
Журналіст Джейсон Шрайер (Jason Schreier) пише, що причина перенесення гри може бути пов’язана з фінансами. Згідно з угодою з видавцем студія Unknown Worlds Entertainment могла розраховувати на певні бонуси в розмірі $250 мільйонів у разі досягнення певних фінансових показників. Але після перенесення гри на наступний рік ні про які продажі та бонуси у 2025 році вже не може бути мови.