Останніми роками розробники GPU зайняті вдосконаленням методів масштабування зображення на основі алгоритмів штучного інтелекту. Зокрема, власні рішення вже пропонують Intel, AMD, NVIDIA. Разом з цим більш традиційні методи згладжування відходять на другий план. Наприклад, Intel у графічних рішеннях з архітектурою Xe3 вирішила відмовитися від 16-кратного MSAA (Multisample anti-aliasing). Його підтримка буде вимкнена на рівні драйвера.
«Згладжування 16x MSAA взагалі не підтримується на деяких варіантах Xe3 і поступово зникає на інших. Більшість виробників вважають за краще не підтримувати цю технологію, а багато застосунків наразі пропонують більш сучасні методи мультисемплінгу і масштабування, — розповідає інженер Intel. — У майбутньому будуть підтримуватися тільки режими 2x, 4x і 8x MSAA».
Графічна архітектура Intel Xe3 дебютує в мобільних процесорах Intel Panther Lake, офіційна презентація яких має відбутися до кінця цього року. Надалі вона з’явиться й в інших CPU Intel, а також дискретних GPU покоління Celestial. За наявною інформацією, розробка цих графічних чипів зараз перебуває на етапі попереднього тестування.
Джерело:
Phoronix