З’явилися дані щодо обсягів попередніх замовлень нового шутера Call of Duty: Black Ops 7 від Activision, який стартує 18 листопада. Alinea Analytics звертає увагу, що замовлення на Black Ops 7 у Steam поки що сягають лише 200 тисяч. У Battlefield 6 приблизно в той самий час до релізу було більше мільйона попередніх замовлень. Також Eurogamer повідомляє, що Black Ops 7 лише на 173 місці в списку найбільш бажаних ігор Steam.

Усе це виглядає невтішно для нової Call of Duty. Серію давно критикують за те, що військовий шутер перетворили на цирк через строкаті скіни та мультяшних персонажів, яких часто додають у рамках певних мережевих подій. А Battlefield 6 вийшла доволі гарною і динамічною, що може стати серйозним ударом для серії та вплинути на продажі Black Ops 7. Однак аналітики звертають увагу і на інші фактори.

Call of Duty — щорічна франшиза, і багато відданих гравців просто не додають гри до списку бажаного, бо все одно її куплять. Також гра доступна через окремий лаунчер, тому навіть у сегменті ПК важко оцінити загальний інтерес. І хоча всі кажуть, що Call of Duty втрачає популярність, загальна база гравців все одно оцінюється вище, ніж база гравців Battlefield. Тому навіть у разі низького інтересу до Black Ops 7 ринкова інерція й реклама все одно забезпечать хороші продажі.

Але нова Battlefield 6 безумовно стане серйозною загрозою. Alinea Analytics вже оцінює загальні продажі гри приблизно в 10 мільйонів копій. Учора була запущена безплатна королівська битва Battlefield RedSec з доступом до режиму Portal. У довгостроковій перспективі це може стати серйозним стимулом до нарощування загальної аудиторії Battlefield 6. У відповідь Activision вже вдруге за місяць відкриває безплатний доступ до Call of Duty: Black Ops 6.

Джерело:
GamesIndustry