Вчора стала доступною гра Borderlands 4 від Gearbox Software. Це кооперативний лутер-шутер із величезним арсеналом різноманітної зброї та напруженими перестрілками. Нова пригода розповість історію чотирьох героїв, які протистоять Хранителю часу на планеті Кайрос. Історія стала трішки похмурішою, але зберегла фірмове безумство серії.
Borderlands 4 стала масштабнішою і динамічнішою. На гравців чекає повноцінний відкритий світ із безліччю місій і активностей. Дизайн локацій більш вертикальний, а дослідження світу стало цікавішим. З’явилися нові можливості для пересування, ковзання та гак-кішка, щоб підтягуватися вгору. Загалом гра отримала багато змін, які зробили бої ще динамічнішими. Усе це освіжило ігровий процес. І критики високо оцінили Borderlands 4. Більшість рецензій ігрових журналістів виключно позитивні — на Metacritic середня оцінка становить 84 бали зі 100.
Гра викликала високий інтерес з боку гравців. На PC у Steam піковий онлайн протягом першого дня сягнув 207 тисяч одночасних гравців, що помітно вище за піковий показник Borderlands 3 у 93 тисячі гравців. Але минула частина спочатку стартувала в Epic Games Store, і до моменту релізу в Steam ажіотаж навколо гри трохи спав.
Відгуки перших гравців суперечливі, поки що рейтинг схвалення лише 60%. Але головні претензії стосуються оптимізації та низької продуктивності. Гра використовує Unreal Engine 5 і вимагає потужного «заліза» для високого fps. Borderlands 4 не підтримує апаратне трасування променів, але і без цього деякі користувачі розчаровані продуктивністю. Власники відеокарт GeForce RTX для підвищення частоти кадрів можуть використати технологію DLSS 4 з генерацією кадрів, користувачі Radeon можуть увімкнути FSR 3.1, а на відеокартах Intel доступна технологія XeSS 2.