На конференції SIGGRAPH компанія Arm представила нові технології для нейронного рендерингу з апаратним прискоренням у новому поколінні чипів, які вийдуть у 2026 році. Раніше компанія вже анонсувала технологію ARM Accuracy Super Resolution, а тепер запускає більш досконалу технологію Neural Super Sampling (NSS), яка нагадує NVIDIA DLSS. Новий метод NSS покладається на навчені нейромережі для побудови кадру високої якості за меншої кількості вхідних даних. А відповідні обчислення виконуватимуть нейронні блоки в графічному ядрі Mali.

NSS забезпечує можливість масштабування від 540p до 1080p всього за 4 мс на кадр, забезпечуючи при цьому якість, близьку до нативної. Розробники можуть заощадити до 50% навантаження на GPU порівняно з рендерингом повного кадру традиційним методом. Це можна використовувати для зниження загального енергоспоживання гри або спрямувати додаткові ресурси на підвищення частоти кадрів і якості зображення.

Розробникам надано доступ до комплекту SDK, щоб вони могли освоювати та впроваджувати нову технологію вже зараз. До нього входять відповідні плагіни для Unreal Engine, засоби емуляції Vulkan на ПК, розширення Arm ML для Vulkan і повністю відкриті моделі на GitHub і Hugging Face.

NSS стане тільки першим етапом до впровадження нейронного рендерингу в мобільний сегмент. Компанія наступного року запустить технологію Neural Frame Rate Upscaling, яка використовує ШІ для подвоєння частоти кадрів. Також запустять Neural Super Sampling and Denoising, яка використовує ШІ для трасування шляху в реальному часі на мобільних пристроях з меншою кількістю променів на піксель. Обидві технології будуть доступні раніше відповідних апаратних рішень.

Джерело:
Arm