На виставці Computex 2025 компанія AMD анонсувала наступний етап розвитку фірмового набору технологій FidelityFX Super Resolution — Project Redstone. Це оновлення покликане істотно підвищити якість зображення і продуктивність завдяки новим функціям на базі ШІ-алгоритмів.

В інтерв’ю порталу 4Gamer Кріс Хол (Chris Hall), старший директор із розробки програмного забезпечення в AMD, підтвердив, що Redstone створюється для роботи без використання спеціальних блоків для прискорення штучного інтелекту в складі графічного процесора.

Замість цього Redstone використовує фреймворк ML2CODE від AMD, який перетворює ШІ-моделі в оптимізований код обчислювальних шейдерів. Такий підхід усуває залежність від спеціалізованого обладнання, даючи змогу запускати Redstone на GPU інших вендорів за умови, що вони підтримують стандартні графічні API, на кшталт DirectX або Vulkan.

«FSR Redstone розробляється в рамках дослідницького проєкту ROCm під назвою AMD ML2CODE (Machine Learning to Code). Завдяки використанню ML2CODE ядро нейронного рендерингу перетворюється в оптимізований код обчислювального шейдера. Це означає, що ядро нейронного рендерингу FSR Redstone може також працювати на GPU інших вендорів», — розповідає пан Холл.

AMD планує випустити FSR Redstone у другій половині цього року. На цей момент офіційно було оголошено, що її підтримуватимуть відеокарти з архітектурою RDNA 4‑го покоління, тобто Radeon RX 9000‑ї серії. Сподіватимемося, що надалі перелік сумісних 3D-прискорювачів буде розширено.

Джерело:
VideoCardz