Днями компанія AMD випустила на платформі GPUOpen набір засобів розробки FidelityFX SDK 2.0, який включає бібліотеки FidelityFX Super Resolution 4 (FSR 4). Завдяки цьому у розробників з’явилася можливість легко інтегрувати масштабування FSR 4 у свої проєкти. Як підкреслюють «червоні», це оновлення є важливим етапом для нових технологій нейронного рендерингу на базі AMD ML, зокрема майбутніх функцій Project Redstone.
Для спрощення інтеграції масштабування FSR 4 компанія AMD також надає новий плагін для Unreal Engine 5, який сумісний із версіями рушія від 5.1 до 5.6. Крім того, надалі розробникам не доведеться вручну оновлювати технологію масштабування у своїх проєктах. AMD додала механізм автоматичного оновлення бібліотек FSR 4 до набору драйверів Adrenalin Edition. Нагадуємо, що технологія FidelityFX Super Resolution 4 на сьогодні офіційно доступна тільки власникам відеокарт Radeon RX 9000‑ї серії.
Результати роботи AMD FSR 3.1 (зліва) та FSR 4
Цікаво, що разом із набором FidelityFX SDK 2.0 компанія виклала у вільний доступ вихідний код технології FidelityFX Super Resolution 4. Це було ненавмисно, що вже підтвердили представники чипмейкера, а до теперішнього моменту AMD виправила свою помилку. Однак увагу закордонних колег привернула реалізація FSR 4 на базі обчислень INT8. Вона далека від фінального варіанту, але в теорії дозволила б використовувати цю технологію масштабування з відеоадаптерами минулого покоління.
Джерела:
AMD GPUOpen
TechPowerUp