В Epic Games Store дарують Mordhau та Second Extinction

Стартувала нова роздача безплатних ігор в онлайн-магазині Epic Games Store. Зараз користувачі сервісу можуть отримати відразу дві гри: Mordhau та Second Extinction. Середньовічний екшен Mordhau пропонує зійтись у кривавих битвах, де можна відсікати кінцівки та калічити ворогів. Брутальність та реалізм є ключовими особливостями проєкту. У Mordhau гравцям доступний широкий набір холодної зброї, можна брати участь в облогах замків та кавалерійських атаках.

Second Extinction є кооперативним шутером, де гравці мають протистояти ордам динозаврів на великих просторих картах. Гра поки що знаходиться в ранньому доступі, реліз фінальної версії намічено на цей рік.

Обидві гри можна отримати безплатно до 18:00 24 квітня.

Обговорити в форумі (коментарів: 4)

AMD представила професійні відеокарти Radeon Pro W7900 та Pro W7800

Лінійка графічних прискорювачів AMD RDNA 3-го покоління поповнилася двома професійними відеокартами: Radeon Pro W7900 та Pro W7800. Старша модель близька за характеристиками до Radeon RX 7900 XTX, тоді як молодша використовує конфігурацію GPU, яка ще не зустрічалася в ігрових пристроях.

Radeon Pro W7900

В арсеналі AMD Radeon Pro W7800 є 70 блоків Compute Units (CU), що відповідає 4480 потоковим процесорам, та 256-розрядна шина пам'яті. Відеобуфер представлений 32 гігабайтами GDDR6 з підтримкою ECC. Рівень грубої обчислювальної потужності складає 45 Тфлопс, а паспортний TBP — 260 Вт. Придбати новинку можна буде за ціною від 2499 доларів.

Модель Radeon Pro W7900, як було сказано вище, використовує GPU Navi 31 у тій самій конфігурації, що й Radeon RX 7900 XTX: 96 блоків CU (6144 потокових процесори) та 384-бітний інтерфейс пам'яті. Обсяг GDDR6 у новинки вдвічі більший, ніж у геймерського рішення, до того ж передбачена підтримка ECC. Обчислювальна потужність досягає 61 Тфлопс, рівень TBP — 295 Вт. Відеокарта була оцінена у 3999 доларів.

Radeon Pro W7900

До переваг Radeon Pro W7800/7900 компанія AMD відносить підтримку інтерфейсу DisplayPort 2.1, можливість кодування/декодування 8K-відео AV1 та менше енергоспоживання, ніж в аналогів Nvidia RTX Ada. Втім, на думку наших колег, головна «фішка» новинок у рекомендованій ціні. За модель RTX 6000 (ядро AD102) доведеться викласти щонайменше 6800 доларів.

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 10)

Для випуску процесорів AMD Zen 6 буде використано 2-нм технологію

Один з інженерів AMD розкрив свіжі подробиці про майбутні покоління мікроархітектури Zen у своєму профілі LinkedIn. «Червоний» чипмейкер вже ділився інформацією про Zen 5, яка дебютує у процесорах наприкінці 2024 року. Відомо, що для їх випуску використовуватимуться 3-нм та 4-нм технології, плануються чипи з 3D V-Cache та серверні Zen 5c з великою кількістю ядер. Однак архітектура Zen 6 поки що не зустрічалася у дорожніх картах AMD.

AMD

До роботи над мікроархітектурою Zen 6 чипмейкер приступив порівняно недавно. Вона фігурує у внутрішніх документах AMD під кодовим ім'ям Morpheus, а при виробництві процесорів на її основі планується використовувати 2-нм літографію. Якщо говорити про терміни виходу CPU Zen 6, то закордонні колеги вважають, що він відбудеться не раніше другої половини 2025-го. Нагадаємо, що контрактний чипмейкер TSMC розраховує запустити серійне виробництво мікросхем за 2-нм технологією якраз у 2025 році.

AMD

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 35)

Nvidia розкрила статистику використання трасування на відеокартах GeForce RTX

На тлі галасу навколо нового режиму трасування в Cyberpunk 2077 компанія Nvidia поділилася цікавою статистикою. У блозі Nvidia з'явився запис, де згадуються дані про те, як часто власники відеокарт GeForce RTX використовують трасування променів у тих іграх, де є така опція.

Серед власників нових моделей GeForce RTX 40-ї серії режим з трасуванням вмикають 83% користувачів, а DLSS активують 79%. У випадку GeForce RTX 30-ї серії використовують трасування 56% гравців, а DLSS 71% користувачів. Серед тих, хто ще сидить на GeForce RTX 20-ї серії, активують промені 43% гравців, а DLSS 68% користувачів.

Очевидно, що нижча статистика на старих відеокартах пов'язана з меншою потужністю перших поколінь, коли доцільність активації променів на бюджетних моделях (RTX 3050/2060) не має сенсу через низьку продуктивність. При цьому цікаво, що навіть серед власників GeForce RTX 4080/4090 та RTX 4070 Ti є ті, хто ігнорує можливість включення трасування в іграх.

Але загальна статистика є досить високою. Тому Nvidia вже називає трасування променів новим стандартом в іграх. Якоюсь мірою це дійсно правда. Компанія робить все для популяризації нової технології та оптимізує свої нові відеокарти для кращої продуктивності в режимах з променями. Активно розвивається технологія масштабування DLSS з алгоритмами з на базі глибокого навчання. Нова версія DLSS 3 виводить якість та продуктивність на новий рівень, що забезпечує додатковий запас потужності та дає більше можливостей для комфортного ігрового процесу з трасуванням.

Джерело:
Nvidia

Обговорити в форумі (коментарів: 94)

Система охолодження Noctua NH-U14S DX-4677 впорається з 700-ватними процесорами

Австрійський виробник систем охолодження Noctua напередодні похвалився можливостями кулера NH-U14S DX-4677. Ця модель призначена для використання з процесорами Intel Xeon W (Sapphire Rapids) та виділяється на тлі звичайного NH-U14S збільшеною контактною пластиною. Як підкреслює вендор, цій СО під силу охолоджувати навіть 700-ватні процесори.

Noctua NH-U14S DX-4677

У короткому відеоролику Noctua показала, що NH-U14S DX-4677 чудово справляється з охолодженням флагманського Intel Xeon W9-3495X (56 ядер/112 потоків) при тривалому навантаженні. Енергоспоживання процесора знаходилося у 700-ватної позначки, а температура не перевищувала 99°C (при ~20°C у приміщенні). У такому режимі, якщо вірити австрійцям, CPU може працювати годинами.

Noctua NH-U14S DX-4677

Компанія не стала уточнювати, на якій частоті працював Xeon W9-3495X під час стрес-тесту. Однак без додаткових маніпуляцій у меню UEFI не обійшлося, оскільки у штатному режимі цей процесор споживає під навантаженням близько 450 Вт. Додамо, що при екстремальному розгоні його «апетити» виростають майже до 1900 Вт.

Обговорити в форумі (коментарів: 37)

У VLC Media Player додано технологію RTX Video Super Resolution

Минулого місяця ми писали про появу підтримки Nvidia RTX Video Super Resolution (VSR) у браузерах Chrome та Edge. Ця технологія використовує масштабування із застосуванням штучного інтелекту для отримання якісніших та чіткіших відео. Тепер ця технологія буде доступна у програмі VLC Media Player. Це один із найпопулярніших медіапрогравачів на ПК, що стане важливим поштовхом до популяризації RTX VSR. Користувачі зможуть переглядати старі відео у покращеній якості на сучасних екранах з високою роздільною здатністю.

Технологія VSR вимагає апаратного прискорення на GPU з тензорними ядрами, тому працює тільки на відеокартах сімейства GeForce RTX 40 та RTX 30. Передбачено чотири режими якості з різним навантаженням на GPU для обробки відео. Найпомітніше покращення відео ви отримаєте в якісному режимі, але й навантаження на відеокарту буде вищим.

Завантажити останню версію VLC Media Player можна з офіційного сайту.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 17)

Відбувся анонс гри Trine 5: A Clockwork Conspiracy

Відома серія Trine незабаром отримає продовження. Студія Frozenbyte та видавець THQ Nordic офіційно анонсували п'яту номерну частину під заголовком Trine 5: A Clockwork Conspiracy. У грі легендарна Трійка знову возз'єднається, щоб вирушити у нову пригоду. Цього разу маг Амадей, злодійка Зоя та воїн Понтій мають дати відсіч механічній армії.

Гра виконана у 2,5D-перспективі та запропонує велику різноманітність красивих локацій. Грати можна одному або в кооперативному режимі до чотирьох осіб. З'явиться система навичок. Буде реалізовано особливу адаптивну систему складності боїв та головоломок.

Гра не має точної дати виходу, але реліз очікується цього року.

У Steam вже опубліковано попередні системні вимоги. У рекомендованих вказано конфігурацію з процесором AMD Ryzen 5 2600 або Intel Core i7 6700K, потрібно 16 гігабайтів оперативної пам'яті та відеокарта рівня GeForce RTX 2070 Super. Для встановлення потрібно 16 гігабайтів на вашому накопичувачі. Гра працюватиме у середовищі DirectX 11.

Обговорити в форумі (коментарів: 5)

Nvidia відкриває доступ до RTX Remix для додавання трасування у старі ігри

Під час анонсу відеокарт GeForce RTX 40-ї серії компанія Nvidia розповіла про платформу RTX Remix, за допомогою якої можна покращувати графіку в старих іграх. Тоді було опубліковано демонстрацію «прокачаної» версії The Elder Scrolls III: Morrowind з чіткими текстурами та сучасним освітленням.

Пізніше вийшла гра Portal RTX, яку робили із застосуванням інструментів RTX Remix. Тепер компанія відкриває публічний доступ до цього набору інструментів та публікує вихідний код на GitHub.

Набір інструментів Nvidia RTX Remix використовує технології платформи Nvidia Omniverse. Робоче середовище RTX Remix дозволяє працювати з ігровою сценою та модифікувати її. У набір інструментів входить транслятор інструкцій x86 у команди x64. Спеціальний інструмент використовує технологію штучного інтелекту для покращення текстур.

Диспетчер дозволяє додавати свої елементи, модифікувати об'єкти та додавати їм різні властивості для рендеру. Але головною революційною особливістю RTX Remix є можливість інтеграції трасування шляху. У гру можна буде додати освітлення Nvidia RTXDI, використовувати денойзер Nvidia NRD. Також буде можливість інтеграції технології масштабування DLSS.

Все це вимагатиме тонкого налаштування, але відкриває багато можливостей для модифікації. З RTX Remix можна покращити загальне освітлення, додати анімовані джерела світла, модифікувати рідини та дим, додати свої ефекти постобробки. По суті, Nvidia надає потужний набір інструментів для модифікації старих ігор. І самі модифікації незабаром можуть вийти на новий рівень.

Разом із кодом RTX Remix опубліковано посібник. Також запущений спеціальний сервер Discord, де інженери компанії постараються відповідати на основні питання. Завдяки тісній співпраці зі спільнотою можна сподіватися на подальший розвиток та вдосконалення проєкту RTX Remix.

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 13)