Опубліковані огляди AMD Ryzen 7 7800X3D: один з найкращих процесорів для ігор

Сьогодні компанія AMD дозволила публікацію оглядів процесора Ryzen 7 7800X3D. Він є наймолодшим чипом із технологією 3D V-Cache для платформи AM5 та стане доступним для покупки вже завтра за рекомендованою ціною від 449 доларів. У цьому матеріалі пропонуємо ознайомитися з результатами перших тестів нового процесора від закордонних колег.

AMD Ryzen 7 7800X3D

Для початку варто освіжити в пам'яті параметри Ryzen 7 7800X3D. У його арсеналі є вісім ядер Zen 4 з підтримкою SMT та частотою від 4,2 до 5,0 ГГц у динамічному розгоні. Головна «фішка» процесора — збільшений до 96 Мбайт обсяг кеш-пам'яті третього рівня, що забезпечує йому високу швидкодію в іграх. Як і решта CPU Raphael, новинка отримала контролери DDR5 й PCI Express 5.0, а також вбудовану графіку RDNA 2. Паспортний рівень TDP становить 120 Вт.

AMD Ryzen 7 7800X3D

AMD Ryzen 7 7800X3DAMD Ryzen 7 7800X3D

В ігрових бенчмарках процесор AMD Ryzen 7 7800X3D виступив більш ніж гідно та може вважатися одним із найкращих CPU для геймерів. Закордонні колеги також розхвалюють високу енергоефективність новинки, особливо на тлі найближчих суперників з боку Intel. В інших завданнях, особливо ресурсомістких, Ryzen 7 7800X3D виявився повільнішим за аналоги без 3D V-Cache, що, втім, було очікувано, враховуючи відносно невисокі частоти нового «камінця».

AMD Ryzen 7 7800X3DAMD Ryzen 7 7800X3D

AMD Ryzen 7 7800X3DAMD Ryzen 7 7800X3D

Більш детальна інформація про швидкодію AMD Ryzen 7 7800X3D доступна за посиланнями: Guru3D, TechPowerUp, AnandTech, ComputerBase та Igor's Lab.

Обговорити в форумі (коментарів: 164)

Виробники материнських плат випустять більше моделей LGA1700/H610 із підтримкою пам'яті DDR5

У лютому стало відомо про плани Intel згорнути випуск двох наборів логіки для материнських плат LGA1700: B660 та Z690. Разом з тим чипсет початкового рівня H610, як і раніше, доступний партнерам процесорного гіганта та, судячи з останньої інформації, повинен отримати друге дихання.

Материнські плати з логікою Intel H610 здебільшого оснащуються роз'ємами під модулі оперативної пам'яті DDR4. Це пояснюється дорожнечею наборів DDR5, які ще недавно коштували помітно більше за саму плату або процесор. Однак останні тенденції на DRAM-ринку призвели до зниження цін на ОЗП, у тому числі стандарту DDR5, що підштовхнуло вендорів до розширення асортименту плат LGA1700/H610 з підтримкою високошвидкісної пам'яті.

ASUS H610
ASUS Prime H610I-Plus D4 з роз'ємами під DDR4

Як відзначають закордонні колеги, 32-гігабайтний набір DDR5-4800 у заокеанських магазинах сьогодні можна придбати за $91, хоча ще рік тому він обійшовся б у два-три рази дорожче. В українських магазинах також помітна ця тенденція. Наприклад, набір Kingston FURY із двох 16-гігабайтних планок DDR5-5600 за останній рік подешевшав більш ніж удвічі.

Джерела:
Expreview
VideoCardz
Hotline

Обговорити в форумі (коментарів: 24)

Samsung інвестує 3,1 мільярда доларів у виробництво OLED-панелей у Південній Кореї

Компанія Samsung Electronics оголосила, що її підрозділ, Samsung Display, планує інвестувати 4,1 трлн вон (3,14 млрд доларів) до 2026 року в передове виробництво екранів на базі органічних світлодіодів OLED. Ці кошти будуть спрямовані на масштабний завод у місті Асан у Південній Кореї. Розширення виробництва дозволить задовольнити наростаючий попит. Інсайдери стверджують, що корейська компанія намагається налагодити довгострокові відносини з американською корпорацією Apple. Говорять, що вже укладено масштабний контракт із Samsung Display на виробництво екранів для нових пристроїв лінійки MacBook та iPad. Варто зазначити, що основний конкурент LG зараз не може приймати замовлення, оскільки виробничі лінії компанії вже повністю завантажені.

Раніше Samsung Display припинила виробництво панелей LCD, не витримавши конкуренції з боку BOE та AU Optronics у цій галузі. Компанія продала обладнання зі старих виробничих ліній міжнародним конкурентам і повністю переорієнтувалася на виробництво панелей за технологією QD-OLED та OLED, зробивши ставку на якісніші та дорожчі рішення для заможних клієнтів.

Цікаво, що новина та розширення виробництва OLED від Samsung збіглася з новиною про закриття виробництва OLED японським виробником JOLED. Ця компанія мала контракти з Apple, ASUS, Eizo, LG та Sony. Очевидно, що багато хто з цих замовників тепер переорієнтується на Samsung Display.

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 44)

Драйвер GeForce 531.58 Hotfix усуває «вильоти» The Last of Us Part I на відеокартах Nvidia Ampere

Nvidia повідомила про доступність до завантаження пакета графічних драйверів GeForce 531.58 Hotfix. Він базується на випуску GeForce 531.41 WHQL та усуває низку проблем, з якими могли зіткнутися власники «зелених» відеокарт. Зокрема, його рекомендується встановити тим, хто грає The Last of Us Part I на пристроях GeForce RTX 30-ї серії.

The Last of Us Part I

Список проблем, усунених у драйвері GeForce 531.58 Hotfix, включає такі пункти:

  • випадкові «вильоти» The Last of Us Part I на графічних прискорювачах GeForce 30-ї серії;
  • нестабільна робота Assassin's Creed Origins при використанні драйвера версії 531.18;
  • графічні спотворення Resident Evil 4 Remake при активному згладжуванні FXAA.

Завантажити пакет драйверів GeForce 531.58 Hotfix можна за посиланням.

Обговорити в форумі (коментарів: 28)

Nvidia опублікувала нову демонстрацію Cyberpunk 2077 з покращеним трасуванням

Компанія Nvidia поділилася новими скриншотами та відео Cyberpunk 2077 з демонстрацією покращеного трасування Ray Tracing Overdrive Mode. Цього місяця для гри виходить оновлення, яке додасть трасування шляху (Path Tracing). Це покращений режим трасування з більш точним прорахунком освітлення.

Раніше гра поєднувала растеризацію з додатковими алгоритмами трасування променів для Ambient Occlusion, віддзеркалень та інших ефектів. У новому режимі їх замінить один алгоритм, який враховуватиме всі ці нюанси. Якісне трасування реалізовано на базі системи освітлення Nvidia RTX Direct Illumination (RTXDI).

У режимі Ray Tracing Overdrive Mode враховуються майже всі джерела світла, включаючи будь-які ліхтарі, фари, вивіски та інші елементи, що світяться в кадрі. Віддзеркалення стануть точніше, краще будуть передаватись властивості відбиваючих світло матеріалів. Враховується ефект розсіяного світла та вплив непрямого світла. Нове освітлення також впливає на загальне затінення та контури тіней, роблячи їх більш реалістичними.

Оцінити переваги трасування шляху можна за представленими зображеннями та опублікованим коротким трейлером.

Візуально картинка однозначно краще. Але немає порівняння зі старим режимом трасування. Можливо на тлі звичайного трасування переваги Overdrive Mode будуть мінімальними.

Cyberpunk 2077 і зараз здатний поставити на коліна будь-яку відеокарту при включенні стандартного трасування. Очевидно, що в режимі Ray Tracing Overdrive Mode навантаження буде ще вищим. Nvidia для нового трасування рекомендує використовувати відеокарти GeForce RTX 40-ї серії та масштабування DLSS 3. Це натякає, що новий режим буде не під силу відеокартам минулих поколінь.

CD Projekt RED випустить оновлення з режимом Ray Tracing Overdrive Mode 11 квітня.

Обговорити в форумі (коментарів: 79)