S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl покажуть на GDC

Компанія GSC Game World планує показати S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl на конференції розробників GDC 2023. Це буде спільна презентація із Nvidia, яку проведе Антон Рябчук. Очевидно, що виступ буде присвячений технологіям. Зокрема, розробник розповість про застосування Omniverse Audio2Face AI SDK для створення лицьової анімації персонажів. Ця технологія полегшує процес створення анімації та її адаптації під різні звукові доріжки.

Відомо, що гру розробляють на рушії Unreal Engine 5. Раніше розробники представили кілька трейлерів, але все ще не було живої демонстрації ігрового процесу. Можна сподіватися, що на GDC ми побачимо більше віртуальної Зони.

Розробники планують випустити гру до кінця року на PC та консолях Xbox Series. У Steam вже доступне попереднє замовлення за ціною від 895 грн за найпростіше видання.

Обговорити в форумі (коментарів: 56)

TeraWulf запускає ферму для майнінгу біткоїнів потужністю до 300 МВт та живленням від ядерного реактора

Американська компанія TeraWulf запускає масштабну ферму Nautilus Cryptomine для видобутку Bitcoin у штаті Пенсільванія. Найближчими днями буде під'єднано 8000 майнерів, які мають забезпечити продуктивність близько 1 EH/s (екзахеш за секунду). До травня компанія планує під'єднати ще стільки ж та вийти на продуктивність 1,9 EH/s. На першому етапі потужність цього підприємства становитиме 50 МВт, але після повного розгортання всіх пристроїв потужність Nautilus Cryptomine може сягнути 300 МВт.

Нова ферма повністю запитана від атомної електростанції, і це перший такий об'єкт у США. Компанія уклала довгостроковий контракт на постачання електроенергії на п'ять років за ціною 2 центи за кВт∙год. Це набагато нижче за середню вартість електроенергії для промисловості в США. Компанія TeraWulf зазначає, що Nautilus є першим у своєму роді підприємством з видобутку біткоїнів, що отримує надійну, безвуглецеву та цілодобову стабільну потужність від атомної електростанції Susquehanna потужністю 2,5 ГВт у Пенсільванії.

Варто зазначити, що Nautilus Cryptomine є спільним проєктом. Як партнери згадуються Cumulus Coin, а також енергетична компанія Talen Energy Corporation, співпраця з якою і забезпечила такий вигідний тариф. TeraWulf розраховує, що Nautilus Cryptomine стане одним із найбільших підприємств для майнінгу в США. Разом з іншими об'єктами компанія планує вийти на загальну продуктивність у 5,5 EH/s вже в другому кварталі цього року. При цьому TeraWulf наголошує на використанні енергії з нульовим виробом вуглецю — це атомна, гідро та сонячна енергія.

Джерела:
TeraWulf
Coindesk.com

Обговорити в форумі (коментарів: 110)

Вийшов драйвер Adrenalin Edition 23.3.1 з підтримкою трасування променів у Halo Infinite

AMD повідомила про доступність до завантаження нового набору графічних драйверів. Випуск AMD Software: Adrenalin Edition 23.3.1 підходить для відеокарт серії Radeon RX 400 й новіших, а також мобільних та вбудованих 3D-прискорювачів. Його головним нововведенням стала підтримка рольового екшену Wo Long: Fallen Dynasty та трасування променів у Halo Infinite.

Halo Infinite

Фахівці Radeon Technologies Group також зайнялися виправленням помилок. Усунути проблему, через яку може не завантажуватися операційна система, їм поки не вдалося, однак як тимчасове рішення було відключено опцію «Factory Reset» під час встановлення драйвера. Список проблем, виправлених у драйвері AMD Software: Adrenalin Edition 23.3.1, включає такі пункти:

  • оверлей метрик продуктивності може зменшитись до 50% після виходу з гри;
  • «вильоти» FIFA 2023 при відкритті наборів Premium Gold Packs;
  • тайм-аут драйвера в Halo Infinite у деяких сценах при активному трасуванні променів;
  • спотворення картинки навколо джерел світла в Dying Light 2;
  • графічні спотворення в Returnal при активному трасуванні кращого на картах Radeon RX 6000;
  • тайм-аут драйвера, «зависання» системи або BSOD при використанні деяких дисплеїв з відеокартами Radeon RX 7000.

Документація до пакета драйверів AMD Software: Adrenalin Edition 23.3.1 доступна на офіційному сайті чипмейкера. Там же наведено посилання для завантаження.

Обговорити в форумі (коментарів: 35)

Corsair випускає набори пам'яті Vengeance DDR5-7000 із двох модулів по 24 ГБ

Компанія Corsair продовжує розширювати асортимент наборів оперативної пам'яті на базі 24- та 48-гігабайтних модулів DDR5. Цього разу вендор повідомив про надходження до продажу комплекту Vengeance DDR5-7000 об'ємом 48 Гбайт (2x 24 ГБ), а також про доступність 192-гігабайтного (4x 48 Гбайт) набору DDR5-5200. В обох випадках запропоновані версії зі світлодіодним RGB-підсвічуванням та без нього.

Corsair Vengeance

Для комплектів Corsair Vengeance (RGB) DDR5-7000 характерна формула затримок 40-52-52-114 та штатна напруга 1,4 В. Тим часом нові комплекти Vengeance (RGB) DDR5-5200 функціонують при таймінгах 38-38-38-84 та напрузі 1,25 В. З інших особливостей новинок компанія відзначає підтримку оверклокерських профілів Intel XMP 3.0 та довічну гарантію.

Що стосується вартості, то 48-гігабайтні комплекти Corsair Vengeance DDR5-7000 оцінені виробником у 285 та 275 доларів (з підсвічуванням та без), а за 192-гігабайтні Vengeance DDR5-5200 доведеться викласти щонайменше $750 та $725 відповідно.

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 3)

Nvidia приписують підготовку відеокарти GeForce RTX 3060 із пам'яттю GDDR6X

Модельний ряд відеокарт GeForce RTX 30-ї серії в найближчому майбутньому може поповнитися черговим варіантом GeForce RTX 3060. Неофіційні джерела стверджують, що Nvidia працює над модифікацією з графічним процесором GA104 та мікросхемами пам'яті GDDR6X. До речі, кілька місяців тому «зелені» випустили версію GeForce RTX 3060 з 8-гігабайтним відеобуфером GDDR6.

RTX 3060

Щодо конфігурації GPU GA104 у складі оновленої GeForce RTX 3060 інформації на цей момент не надходило. Нагадаємо, що обидві моделі з GDDR6-пам'яттю (12 ГБ та 8 ГБ) оснащені чипом з 3584 ядрами CUDA, 112 тензорними та 28 RT-ядрами. Використання 12 Гбайт пам'яті GDDR6X говорить про наявність 192-розрядної шини, тобто пропускна здатність відеобуфера, напевно, зросте відносно 360 Гбайт/с у початкового варіанту GeForce RTX 3060.

Додамо, що минулої осені Nvidia перевела на високошвидкісні мікросхеми GDDR6X відеокарту GeForce RTX 3060 Ti. Це підняло пропускну здатність буфера більш як на третину: з 448 до 608 Гбайт/с.

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 12)