AMD визнала наявність проблеми у графічному драйвері, через яку не завантажується Windows

У середині лютого компанія AMD випустила пакет драйверів Adrenalin Edition 23.2.1. Він підходить для всіх більш-менш актуальних 3D-прискорювачів Radeon та, як з'ясувалося після релізу, приніс значні проблеми їхнім власникам. У частини користувачів після встановлення нового драйвера перестала завантажуватися операційна система. Проблема торкнулася ПК під керуванням як Windows 10, так й Windows 11.

Днями компанія AMD визнала наявність проблеми та вже працює над її вирішенням. Наразі чипмейкер рекомендує переконатися, що всі оновлення операційної системи завершено (або припинено), а також зняти галочку «Factory Reset» під час встановлення драйвера. Ті, хто зіткнувся з вищезазначеною проблемою, можуть спробувати повернути ПК у працездатний стан за допомогою функції автоматичного відновлення Windows.

«Ми відтворили проблему, яка може виникнути в надзвичайно невеликій кількості випадків, якщо оновлення ПК відбувається під час інсталяції AMD Software: Adrenalin Edition, і ми активно досліджуємо її. Ми рекомендуємо користувачам переконатися, що всі системні оновлення застосовано або призупинено перед встановленням драйвера, а параметр "Factory Reset" знято під час встановлення драйвера AMD. Ми прагнемо розв'язувати проблеми якомога швидше та настійно рекомендуємо користувачам повідомляти про проблеми з AMD Software: Adrenalin Edition за допомогою Bug Report Tool», — розповів представник AMD виданню PCWorld.

Обговорити в форумі (коментарів: 95)

Steam Deck отримала підтримку трасування променів у шутері DOOM Eternal

Valve продовжує розширювати можливості операційної системи SteamOS 3.0 під управлінням якої працює портативна ігрова консоль Steam Deck. У новій бета-версії з'явилася підтримка трасування променів, щоправда, поки що тільки в одній грі. Власники Steam Deck, котрі оновили ОС до бета-версії 3.4.6, можуть активувати його у шутері DOOM Eternal.

DOOM

Нагадаємо, в основі Steam Deck лежить однокристальна система AMD Van Gogh з x86-ядрами Zen 2 та графічним блоком RDNA 2-го покоління. Вбудований GPU налічує всього вісім Compute Units (512 потокових процесорів), але при цьому має ті ж можливості, що і більш продуктивні відеоядра AMD RDNA 2, включаючи підтримку трасування променів. У разі DOOM Eternal вона реалізована через графічний API Vulkan.

Steam Deck

У плани Valve також входить підтримка трасування променів на Steam Deck через розширення DirectX Raytracing (DXR). Однак про приблизні терміни інформації не надходило.

Джерело:
Steam

Обговорити в форумі (коментарів: 27)

Intel готує технологію Video Super Resolution для покращення потокового відео

Днями компанія Nvidia запустила технологію RTX Video Super Resolution, яка використовує масштабування із застосуванням штучного інтелекту для потокового відео у браузері. Це аналог DLSS, але для перегляду відео. Така технологія покращує якість картинки або дозволяє заощаджувати трафік, використовуючи меншу вхідну роздільну здатність. Виявляється, Intel працює над схожою технологією та її вже можна примусово включити на деяких відеокартах.

Технологія буде доступна не лише на дискретних відеокартах Intel Arc, а й на вбудованих рішеннях, починаючи з процесорів Core 10-го покоління. Ви можете спробувати активувати Intel Video Super Resolution на Chrome версії 109 і новіше. У браузері має бути увімкнене апаратне прискорення. Після цього у властивості ярлика потрібно додати спеціальний параметр запуску, який активує масштабування Intel.

Якість підсумкової картинки залежить від вхідного відео та продуктивності конкретного GPU. Деякі користувачі вже діляться результатами у мережах Twitch та Bilibili, демонструючи порівняльні скриншоти. І ми справді бачимо покращення чіткості на представлених зображеннях.

При цьому Intel офіційно не анонсувала такої технології, тому гарантії працездатності на всіх конфігураціях немає.

Джерело:
Videocardz

Обговорити в форумі (коментарів: 20)