У AMD вкрали 450 Gb даних
Хакерська група RansomHouse стверджує, що з серверів компанії AMD було викрадено 450 Gb конфіденційних даних (не зовсім зрозуміло, мова йде про 450 Гбіт або 450 Гбайт). Серед вкрадених даних дослідницька та фінансова інформація. Злом був здійснений ще в січні, як доказ надано кілька файлів з інформацією. Згідно з заявою хакерів, злом вдався через використання простих паролів. Деякі паролі були не складнішими за стандартне «password». Злом реалізований не Ransomhouse, а іншим угрупованням. RansomHouse виступають посередниками. На даний час хакери займаються аналізом вкрадених даних, щоб визначити їхню цінність.
Реакція AMD поки що стримана. Коментар компанії для Tom's Hardware досить сухий: «AMD відомо про зловмисника, який стверджує, що володіє вкраденими в AMD даними. Нині триває розслідування». Не ясно, наскільки важливими є вкрадені дані, але тепер AMD явно стане акуратніше ставитися до питань мережевої безпеки.
Джерело:
PCGamer
У відеокартах AMD RDNA3 може з'явитися аналог тензорних ядер
Вже кілька поколінь ігрових та спеціалізованих GPU NVIDIA мають спеціальні тензорні блоки для роботи з матричними даними. Ці блоки дозволяють прискорити обчислення, пов'язані з глибоким навчанням, що розширює можливості рішень NVIDIA у спеціалізованих задачах. Знайшлося застосування для цих блоків і в ігровому сегменті, оскільки технологія інтелектуального масштабування Deep Learning Super Sampling (DLSS) використовує обчислення із застосуванням тензорних блоків. Тепер такі блоки можуть отримати графічні процесори AMD нового покоління. На це вказують дані в оновлених бібліотеках LLVM драйвера AMDGPU.
Для архітектури з кодовою назвою GFX11 (RDNA3) додано технологію Wave Matrix Multiply-Accumulate (WMMA) з підтримкою спеціальних інструкцій для матричних обчислень. WMMA підтримує матриці 16x16x16 і може виводити дані у форматах FP16 та BF16. Це не перша архітектура, що підтримує матричні операції. В архітектурі CDNA для прискорювачів обчислень Instinct MI200 вже реалізовано підтримку інструкцій Matrix-Fused-Multiply-Add (MFMA). Але прискорювачі Instinct — це продукт для центрів обробки даних, а у випадку RDNA3 мова йде про масові рішення. З таким апаратним апгрейдом може отримати розвиток і технологія FidelityFX Super Resolution, яка стане прямим аналогом NVIDIA DLSS.
Джерело:
Videocardz.com
Розкрито характеристики міні-ПК Intel NUC 12 Enthusiast на платформі Alder Lake
Модельний ряд міні-комп'ютерів Intel NUC незабаром поповниться лінійкою пристроїв NUC 12 Enthusiast (Serpent Canyon) на базі мобільних процесорів Core 12-го покоління. Відмінною рисою новинок стане використання графічних прискорювачів Arc Alchemist.
Intel запропонує NUC 12 Enthusiast у трьох конфігураціях. Старша версія отримає 14-ядерний/20-потоковий процесор Core i7-12700H та дискретну графіку Arc A770M 16GB, середня оснащується таким же CPU й відеоадаптером Arc A730M 12GB, а молодша модель задовольняється 12-ядерним/5 12500H та 3D-прискорювачем Arc A550M 8GB.
Оснащення всіх трьох варіантів NUC 12 Enthusiast включає два роз'єми під модулі оперативної пам'яті SO-DIMM DDR4-3200 (максимальний об'єм 64 ГБ), 2,5-гігабітний мережевий інтерфейс, три слоти M.2 під твердотільні накопичувачі, порти Thunderbolt 4 і бездротовий модуль Wi-Fi 6E. Міні-ПК виконані у корпусі з габаритами 230 x 180 x 60 мм та живляться від зовнішнього адаптера номіналом 230 або 330 Вт.
Рекомендована ціна та терміни виходу міні-комп'ютерів Intel NUC 12 Enthusiast (Serpent Canyon) поки не повідомляються.
Джерело:
FanlessTech
Arm анонсувала відеоядро Immortalis-G715 з апаратним трасуванням променів
Компанія Arm анонсувала нову лінійку відеоядер для мобільних однокристальних систем. Найбільший інтерес представляє флагманський GPU Immortalis-G715. Це перше графічне ядро компанії з підтримкою апаратного прискорення трасування променів.
Immortalis-G715 можна назвати відповіддю Arm на графічне ядро Xclipse 920 у складі однокристальної системи Samsung Exynos 2200. Воно, нагадаємо, базується на архітектурі AMD RDNA 2-го покоління, підтримує апаратне прискорення Ray Tracing та технологію Variable Rate Shading (VRS). Аналогічні можливості має новинка британців.
У розпорядженні графічного процесора є від 10 до 16 шейдерних ядер, L2-кеш місткістю 1 Мбайт та окремий блок трасування променів. Він займає менше ніж 4% площі шейдерних ядер, але забезпечує більш ніж 300% приріст швидкодії щодо програмної реалізації трасування променів. До того ж, якщо вірити Arm, новинка на 15% продуктивніша та енергоефективніша за актуальні флагманські GPU.
Смартфони з графікою Immortalis-G715 будуть представлені орієнтовно на початку наступного року. Забезпечити роботу трасування променів на GPU Arm у своїх рушіях вже пообіцяли компанії Epic Games та Unity.
Джерело:
Arm
Останні огляди:
- Огляд та тестування материнської плати ASUS ROG Strix B650E-I Gaming WIFI. Маленький формфактор для платформи AM5
- Огляд та тестування ігрового 27″ WQHD-монітора Gigabyte M27Q X з частотою оновлення 240 Гц
- Огляд корпусу DeepCool CH560 Digital WH
- Огляд та тестування ігрового 15″ ноутбука Acer Nitro V 15 на базі процесора Intel i5-13420H та відеокарти Nvidia GeForce RTX 4050
- Огляд системи рідинного охолодження ASUS ProArt LC 420
- Огляд та тестування відеокарти MSI GeForce RTX 4070 Super 12G Gaming X Slim. Гарна та струнка
- Огляд та тестування ігрового 27″ WQHD-монітора ASUS TUF Gaming VG27AQ3A