Bethesda перенесла Starfield та Redfall на 2023 рік

Осінь цього року мала ознаменуватися найбільшим релізом Bethesda Game Studios з часів Fallout 4. Через 11 років після Skyrim, того ж дня, 11 листопада, мала вийти науково-фантастична рольова гра Starfield — масштабна космічна пригода для вивчення далеких планет. Відсутність відеороликів із демонстрацією живого ігрового процесу породжували підозри, що проєкт далекий від завершення. Але була надія, що автори витягнуть розробку до пам'ятної дати. Виявилося, ні.

Також затрималася розробка іншого проєкту, що створюється під крилом компанії Bethesda — кооперативного бойовика Redfall від Arkane Austin. Спочатку проєкт планували випустити влітку цього року.

Тепер Starfield від Bethesda Game Studios та Redfall від Arkane Austin офіційно перенесено на першу половину 2023 року. Ігри вимагають полірування, і розробники намагаються забезпечити вихід найкращих версій.

На тлі негативу навколо сирого релізу Cyberpunk 2077 перенесення великих проєктів стало звичайним явищем. І не можна виключати, що це не останнє перенесення Starfield.

Обговорити в форумі (коментарів: 14)

AMD продовжує тіснити Intel на ринку x86-сумісних процесорів

Експерти Mercury Research поділилися свіжою інформацією про розклад сил на ринку x86-сумісних процесорів. Вкотре компанії AMD вдалося оновити особистий рекорд за підсумками кварталу. Згідно з підрахунками аналітиків, ринкова частка «червоних» у січні-березні склала 27,7%, що є максимальним показником за історію фірми. Ще роком раніше вона була на рівні 20,7%,

AMD Ryzen

Рекордні показники AMD пов'язані з успіхом не лише споживчих та серверних процесорів, але й напівзамовних рішень з архітектурою x86. Не секрет, що однокристальні системи для ігрових консолей PlayStation 5 та Xbox Series X/S розроблені силами «червоного» чипмейкера.

У сегменті x86-процесорів для настільних систем ринкова частка AMD за підсумками перших трьох місяців 2022 року зросла до 18,3%. Компанія також продовжує наступати на позиції Intel у мобільному та серверному сегментах. У першому кварталі AMD вдалося «відкусити» ще по 0,9% ринку. Команда Лізи Су відповідальна за поставки відповідно 22,5% та 11,6% усіх x86-процесорів для ноутбуків та серверів.

Частка AMD по сегментах II кв. 2020 III кв. 2020 IV кв. 2020 I кв. 2021 II кв. 2021 III кв. 2021 IV кв. 2021 I кв. 2022
настільний 19,2% 20,1% 19,3% 19,3% 17,1% 17% 16,2% 18,3%
мобільний 19,9% 20,2% 19% 18% 20% 22% 21,6% 22,5%
серверний 5,8% 6,6% 7,1% 8,9% 9,5% 10,2% 10,7% 11,6%

Джерело:
Mercury Research

Обговорити в форумі (коментарів: 43)

Розроблені акумулятори, що заряджаються в процесі випаровування вологи

Вчені шукають нові способи отримання енергії із навколишнього середовища. Австралійська компанія Strategic Elements спільно з Університетом Нового Південного Уельсу (UNSW) та Державним об'єднанням наукових та прикладних досліджень (CSIRO) працюють над технологією самозарядних акумуляторів, які отримують електричну енергію з вологи в повітрі. Такі пристрої заряджаються в процесі випаровування і не потребують підключення до електромережі.

Strategic Elements називають нову технологію Energy Ink. Ці «енергетичні чорнила» створені з безпечних екологічних матеріалів, їх можна наносити на гнучкий пластик. Потужності достатньо для живлення невеликих економічних пристроїв. Цільовим ринком для технології є компактні фітнес-гаджети, а саме електронні пластирі. Такі пристрої зможуть заряджатися в процесі природного випаровування поту з поверхні шкіри.

Strategic Elements не розкриває технічні подробиці, але у квітні вийшла стаття в науковому журналі Nano Energy від UNSW та CSIRO щодо розробки таких акумуляторів. Дослідники використовували матеріал з основою на базі оксиду олова FTO, на який нанесений оксид графену. При перепаді вологості починається процес іонізації, що призводить до появи потенціалу на електродах. Обробляючи даний матеріал соляною кислотою, вченим вдалося досягти максимальних параметрів 0,85 В і 92,8 мкА на один квадратний сантиметр поверхні. Також ця гнучка батарея зберігала свої властивості у процесі численного згинання.

Протягом кількох місяців Strategic Elements представить робочий зразок пластиру площею 100 квадратних сантиметрів. Для акумуляторної батареї ємністю в одну ампер-годину потрібен пластир площею 36 квадратних сантиметрів.

Джерело:
NewAtlas

Обговорити в форумі (коментарів: 2)

Nvidia відкриває код графічних драйверів для Linux

Nvidia нарешті вирішила зробити відкритим початковий код графічних драйверів для операційних систем Linux. Починаючи з випуску R515, модулі GPU Kernel будуть розповсюджуватися під ліцензіями GPL/MIT. Вихідний код доступний у репозиторії Nvidia Open GPU Kernel Modules на порталі GitHub.

Nvidia

Цим кроком Nvidia полегшить розробникам дистрибутивів Linux інтеграцію графічних драйверів у свої продукти. Зокрема, йдеться про співпрацю з Canonical, Red Hat та SUSE. Вищезгаданий реліз R515 на сьогодні повністю сумісний із прискорювачами для дата-центрів на архітектурах Turing та Ampere, тоді як підтримка ігрових та професійних відеоадаптерів знаходиться в альфа-версії.

«Нові модулі Nvidia GPU Kernel з відкритим вихідним кодом спростять установку і підвищать безпеку для користувачів Ubuntu, незалежно від того, чи є вони розробниками AI/ML, геймерами або користувачами хмарних обчислень», — заявила Сінді Голдберг (Cindy Goldberg), віцепрезидент по Silicon Alliances у Canonical. Очікується, що нові драйвери з'являться у недавно випущеній Ubuntu 22.04 LTS протягом наступних кількох місяців.

Обговорити в форумі (коментарів: 24)