Epic Games офіційно представила Unreal Engine 5

Два роки тому компанія Epic Games вперше анонсувала рушій нового покоління Unreal Engine 5. Тепер він стає доступним для всіх розробників. Офіційний запуск Unreal Engine 5 відбувся у рамках заходу State of Unreal 2022.

Нова версія рушія отримала низку покращень і технологій для next-gen рендеринга в реальному часі, а нові інструменти спрощують створення великих віртуальних світів з високою деталізацією.

Технологія Lumen дозволяє реалізувати динамічне глобальне освітлення. Тепер не потрібно створювати карти освітлення та «запікання» сцени. З Lumen можна реалізувати сцену зі складним освітленням, розмістивши відповідні джерела у редакторі, та одразу спостерігаючи фінальний результат. Lumen враховує непряме освітлення, ефект Colour Bleeding, Emissive Materials та м'які тіні. Технологія використовує гібридний метод рендерингу із частковим застосуванням трасування променів.

В UE5 реалізована нова технологія віртуальної геометрії Nanite, яка дозволяє працювати з високодеталізованими моделями. При цьому Nanite завантажує лише видимі полігони у зоні рендерингу, не вимагаючи традиційних LOD для об'єктів. Для ефективної роботи з Lumen та Nanite застосовуються спеціальні віртуальні карти тіней (VSM).

Реалізовано новий алгоритм тимчасового згладжування з масштабуванням Temporal Super Resolution (TSR), який дозволяє рендерити кадр у меншій роздільній здатності.

Представлені нові інструменти для відкритого світу і сам рушій оптимізований під створення великих світів. Система World Partition використовується для гнучкого управління та стримінгу даних з автоматичним поділом світу на сітку. Члени команди зможуть одночасно працювати над однією ділянкою світу або створювати різні його варіанти, наприклад, денну та нічну версії.

Редактор MetaHuman дозволяє створювати фотореалістичні моделі героїв. Поліпшено інструменти для роботи з анімаціями персонажів. Нові функції враховують деформацію рухів та вплив на анімацію різних ігрових сценаріїв. Покращено набір інструментів для моделювання та UV-редагування, робота з технологіями фотограмметрії та Quixel Megascans. Реалізовано процедурний звуковий двигун MetaSounds. Для фінального рендеру може використовуватися Path Tracer — один з різновидів трасування.

Деякі технологічні поліпшення вже були реалізовані в Fortnite та демо The Matrix Awakens. Демонстрація за мотивами «Матриці» раніше була доступна лише на консолях. Тепер відкритий доступ до проєкту City Sample, в якому показано місто з демо.

Також представлено проєкт Lyra Starter Game. Це гра та проєкт для практичного вивчення можливостей UE5. Команда Epic Games планує підтримувати Lyra Starter Game оновленнями для демонстрації нових технологій та інструментів рушія.

На цю мить відомо, що CD Project RED використовуватиме UE5 для нової гри у всесвіті The Witcher. Студія Crystal Dynamics також оголосила про те, що створює нову гру серії Tomb Raider на цьому рушії.

Студія The Coalition's (автори останніх частин Gears of War) показали техно-демо на UE5. І хоча демо не показує якогось реального проєкту команди, воно дає уявлення про рівень графіки, якого прагнуть автори нових «шестерень».

Серед компаній, які будуть активно використовувати рушій, засвітилися Codemasters, Focus Entertainment, GSC, Gearbox, Remedy, inXile Entertainmen, Obsidian Entertainment, Ninja Theory та багато інших.

Обговорити в форумі (коментарів: 17)

Noctua NH-D12L — двосекційний CPU-кулер заввишки 145 мм

Пресслужба Noctua повідомила про вихід процесорної системи охолодження NH-D12L. Вона являє собою двосекційну «вежу» висотою 145 мм, що, як підкреслює вендор, забезпечить їй сумісність з більшістю популярних корпусів, включаючи рішення малого формфактора.

Noctua NH-D12L

Радіатор Noctua NH-D12L складається з мідної нікельованої основи, п'яти теплових трубок та двох секцій алюмінієвих пластин. Габарити виробу дорівнюють 113 x 125 x 145 мм при масі 700 грамів (без урахування вентилятора). Список підтримуваних платформ включає AMD AM4, AM5, Intel LGA115x/LGA1200, LGA20xx та LGA1700.

Noctua NH-D12L

За обдув відповідає 120-мм вентилятор NF-A12x25r PWM на підшипнику SSO2. Для нього характерна швидкість обертання від 450 до 2000 об/хв, повітряний потік до 102 м²/годину та заявлений максимальний рівень шуму 22,6 дБА. Є можливість встановлення другого вентилятора.

Noctua NH-D12L

Рекомендована ціна системи охолодження Noctua NH-D12L — 90 доларів.

Noctua NH-D12L

Крім того, австрійський вендор розповів, які моделі CPU-кулерів будуть сумісні із майбутньою платформою AMD AM5. Хороша новина в тому, що без доробок на процесори Ryzen 7000-ї серії можна встановити майже всі актуальні системи охолодження Noctua. Винятком стануть низькопрофільні NH-L9, для яких готується відповідний набір кріплень.

NH-L9

Обговорити в форумі (коментарів: 46)

Intel повністю зупинила діяльність у країні-агресорі

Після припинення постачання своїх товарів у росію й білорусь корпорація Intel вирішила повністю призупинити свою діяльність у рф. У процесорного гіганта там розташовані два великі офіси, що займаються не лише реалізацією продукції, але й науково-дослідними роботами. Загальний штат російського підрозділу Intel складає близько 1200 осіб.

Intel

«Intel продовжує разом зі світовою спільнотою засуджувати війну Росії проти України та закликати до якнайшвидшого відновлення миру. Ми негайно припинили всі ділові операції у Росії. Це слідує за нашим попереднім рішенням призупинити всі постачання клієнтам у Росії та Білорусі.

Наші думки з усіма, кого торкнулася ця війна, особливо з жителями України та сусідніх країн, а також з усіма людьми у всьому світі, які мають сім'ї, друзів та близьких в цьому регіоні.

Ми працюємо над тим, щоб підтримати всіх наших співробітників у цій складній ситуації, включаючи 1200 наших працівників у Росії. Ми також запровадили заходи щодо забезпечення безперервності бізнесу, щоб звести до мінімуму збої у наших глобальних операціях», — йдеться на офіційному сайті Intel.

Обговорити в форумі (коментарів: 28)