Call of Duty: Modern Warfare 2 та Warzone 2 вийдуть цього року
Activision Blizzard в офіційному блозі Call of Duty розповіла про майбутнє серії. Цього року геймерів чекає продовження Modern Warfare 2019 року з окремою розрахованою на багато користувачів грою Warzone. Видавець не розкриває робочі назви проєктів, але, власне кажучи, їх можна назвати Modern Warfare 2 та Warzone 2.
Activision Blizzard стверджує, що Call of Duty: Modern Warfare 2 та Warzone 2 розробляються паралельно з нуля студією Infinity Ward — давніми творцями ігор серії COD. Говориться, що для цього використовується новий двигун. Хоча, швидше за все, під цими словами ховається еволюція попереднього рушія MW 2019. У розрахованому на багато користувачів режимі обіцяють масштабну еволюцію Battle Royale з абсолютно новим ігровим простором й режимом пісочниці.
На думку журналістів, офіційний анонс новинок може відбутися протягом півроку із фактичним релізом восени 2022 року. На жаль, видавець та розробники не повідомляють інших подробиць. Але, схоже, що обидві ігри з'являться на платформах старого та поточного покоління, включаючи ПК, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S/X.
Джерело:
Call of Duty
Intel інтегрує механізм Software Defined Silicon у ядро Linux
Минулого року стало відомо про механізм Intel Software Defined Silicon (SDSi), який дає змогу розблокувати приховані функції процесора за додаткову плату. Насамперед Software Defined Silicon належить до серверних рішень. Як повідомляє портал Phoronix, основну підтримку SDSi розширено до версії ядра Linux 5.18, реліз якого відбудеться цієї весни.
Intel продовжує мовчати про нову технологію: «Ми поки не вдаватимемося в подробиці про Software Defined Silicon. Як ви знаєте, Intel регулярно відправляє в ядро Linux код, який можна використовувати у майбутньому. Так і сталося у цьому випадку. Якщо ми плануємо реалізувати ці оновлення у нових продуктах, ми надамо докладнішу інформацію після їх випуску».
Наші колеги міркують, що Intel Software Defined Silicon, швидше за все, дебютує разом з чіпами Xeon W-1xxx /E-2xxx (Alder Lake-S) для робочих станцій або серверів початкового рівня, а не продуктивними Xeon Scalable (Sapphire Rapids-SP).
Одна з можливостей, яка могла стати опцією SDSi є набір векторних інструкцій AVX-512. Раніше Intel відмовилася від офіційної підтримки AVX-512 у споживчих моделях Alder Lake-S, хоча така можливість була доступна в UEFI материнських плат.
Джерело:
Phoronix
Valve відкрила для загального користування 3D-моделі корпусу Steam Deck
Сьогодні Valve виклала у вільний доступ CAD-файли корпусу Steam Deck. Їх можна використовувати для створення моделі ігрової приставки на 3D-принтері повністю або окремими частинами. Набір включає STP-модель та DWG-креслення з можливістю редагування.
Valve називає це «добрими новинами для всіх майстрів, моддерів, виробників аксесуарів або людей, які просто хочуть видрукувати Steam Deck на 3D-принтері, щоб самостійно оцінити ергономіку та розміри пристрою».
Файли доступні за ліцензією Creative Commons, тому користувачі можуть використовувати та змінювати їх на власний розсуд. Що цікаво, Valve навіть надає деяку технічну підтримку, закликаючи користувачів звертатися на пошту SteamDeckExternal@valvesoftware.com із запитаннями, відгуками чи прикладами своїх творчих робіт.
«Ви маєте повне право розбирати свою Steam Deck і робити з нею все, що хочете, – пише компанія на своїй сторінці GitLab. — Все ж таки ми рекомендуємо довіритися в цьому питанні професіоналам. Будь-який збиток, який ви завдасте, не покриватиметься гарантією. Але, що важливіше, ви можете зламати свою Steam Deck або навіть поранитися!»
Раніше Valve пообіцяла налагодити поставки запасних частин для Steam Deck, таких як маніпулятори та твердотілі накопичувачі. Як бачимо, компанія дотримується максимально відкритої стратегії обслуговування консолі, на відміну від більшості конкурентів.
Джерело:
Valve
Серверний процесор Intel Sapphire Rapids з 8-канальною пам'яттю DDR5 протестовано в AIDA64
У планах Intel на найближче майбутнє значиться випуск серверних процесорів Sapphire Rapids для платформи Eagle Stream (LGA4677) з підтримкою оперативної пам'яті DDR5. Інженерні зразки CPU Xeon Scalable нового покоління зараз активно тестуються партнерами чипмейкера, завдяки чому в мережі з'явилися перші результати випробувань.
Intel Sapphire Rapids без теплорозподільної кришки. Фото der8auer
Дослідний екземпляр 48-ядерного/96-потокового процесора Intel Sapphire Rapids з маркуванням QYFQ був випробуваний в AIDA64 Cache & Memory Benchmark, показавши, на що здатний 8-канальний контролер DDR5. Цей CPU належить до рішень без додаткового буфера HBM2E. Він оперує 90 МБ кешу L3, працює на частоті від 2,3 до 3,3 ГГц й характеризується 270-ватним TDP.
В якості бенч-стенду виступила двосокетна материнська плата з парою вищеописаних CPU. На роль «червоного» візаві було обрано платформу з двома 64-ядерними процесорами AMD EPYC 7773X (Milan-X) та 8-канальною пам'яттю DDR4.
Результати Intel Xeon Platinum 8380, Sapphire Rapids й AMD EPYC 7773X
Цілком очікувано, що лідером з пропускної здатності оперативної пам'яті виявилася платформа Intel з 8-канальною DDR5. Швидкість читання ОЗП досягла 515 Гбайт/с, запису — 317 Гбайт/с, а затримка склала 106,4 нс. У фінальних зразків Sapphire Rapids ці показники, напевно, виявляться ще вищими. Нижче наведено результати випробувань у бенчмарку Cineench R15.
Результати Intel Xeon Platinum 8380, Sapphire Rapids й AMD EPYC 7773X
Офіційна презентація нового покоління серверних процесорів Intel Xeon має відбутися ближче до середини цього року. В основі CPU Sapphire Rapids лежить мікроархітектура Golden Cove, знайома з настільних та мобільних чипів Alder Lake, а для їх випуску буде використана технологія Intel 7 (10-нм).
Джерело:
VideoCardz
Оголошено мінімальні системні вимоги Elden Ring
Видавництво Bandai Namco Entertainment та студія FromSoftware опублікували у Steam мінімальні системні вимоги рольового бойовика Elden Ring. Нагадаємо, що його реліз заплановано на 25 лютого, а створювати фентезійний світ допомагає відомий письменник Джордж Мартін, автор серії романів «Пісня льоду й полум'я».
Згідно з інформацією на сторінці проєкту в Steam, для запуску Elden Ring знадобиться комп'ютер із процесором рівня Intel Core i5-8400 або AMD Ryzen 3 3300X та відеокарта з підтримкою API DirectX 12, на зразок GeForce GTX 1060 3GB або Radeon RX 580 4GB.
Рекомендовані вимоги, на жаль, не наводяться. Вони, ймовірно, будуть вказані з урахуванням ефектів на базі трасування променів, які будуть додані в одному з патчів, що готуються. Для встановлення гри потрібно 60 Гб вільного місця.
Мінімальні системні вимоги:
- ОС: Windows 10 або 11;
- процесор: Intel Core i5-8400 або AMD Ryzen 33300X;
- відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1060 3GB або AMD Radeon RX 580 4GB;
- оперативна пам'ять: 12 Гб;
- місце на накопичувачі: 60 Гб.
Elden Ring буде доступна на ПК, а також ігрових приставках Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 та PlayStation 5. У Steam гру можна передзамовити за 799 гривень.
Джерело:
DSOGaming
Офіційно: Intel виходить на ринок прискорювачів блокчейну
Корпорація Intel офіційно підтвердила плани вийти на ринок спеціалізованих прискорювачів блокчейну та майнінгу. За їх розробку відповідатиме новостворений підрозділ Custom Compute Group у складі відділу Accelerated Computing Systems and Graphics Group під керівництвом Раджі Кодурі.
Фахівці Custom Compute Group займатимуться створенням нестандартних мікросхем та платформ відповідно до потреб клієнтів, включаючи прискорювачі блокчейну. На конференції ISSCC 2022, що пройде з 20 по 24 лютого, Intel розкриє подробиці про ASIC Bonanza Mine для майнінгу Bitcoin. Його реліз відбудеться до кінця року, а до перших замовників входять компанії Argo Blockchain, BLOCK (раніше відома як Square) та GRIID Infrastructure.
На жаль, подробиці про ASIC Bonanza Mine на поточний момент дуже мізерні. У пресрелізі Intel не раз відзначає енергоефективність майбутніх прискорювачів, правда, не поспішає наводити точні показники: «Ми очікуємо, що наші схемотехнічні інновації дозволять створити прискорювач блокчейну, продуктивність якого на ват більш ніж в 1000 разів вище, ніж у звичайних графічних процесорів для майнінгу на основі алгоритму SHA-256».
Останні огляди:
- Огляд та тестування відеокарти ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX OC Edition. Червоний топ
- Огляд та тестування процесорів AMD Ryzen 7 7800X3D та Ryzen 9 7950X3D. 3D Vertical Cache для геймінгу та роботи
- Огляд та тестування 15,6″ портативного монітору ASUS ZenScreen MB16AHG
- Від відеокарт до штучного інтелекту: історія компанії NVIDIA
- Огляд бездротової гарнітури Aula Mountain S6
- Огляд та тестування материнської плати MSI MPG Z790 EDGE TI MAX WIFI для платформи Intel LGA1700
- Огляд та тестування ігрового 27″ OLED-монітору Acer Predator X27U з частотою оновлення 240 Гц