Rockstar Games: розробка наступної частини Grand Theft Auto йде повним ходом
Сьогодні Rockstar Games оголосила дату релізу покращених версій Grand Theft Auto V та Grand Theft Auto Online для консолей актуального покоління. Це відбудеться 15 березня. Оновлення принесе підтримку роздільної здатності аж до 4K, частоти кадрів до 60 к/с, розширеного динамічного діапазону (HDR), покращені текстури та дальність відрисовки, а також ефекти на базі трасування променів.
Втім, найбільший інтерес мають останні абзаци опублікованого пресрелізу. Rockstar Games офіційно підтвердила, що наступна частина легендарної серії Grand Theft Auto знаходиться в розробці. Студія не поспішає ділитися подробицями про неї, обмежившись заявою, що робота «йде повним ходом» та оприлюднить додаткову інформацію, щойно буде готова.
«З огляду на безпрецедентне довголіття GTA V, ми знаємо, що багато хто з вас запитував нас про нову гру в серії Grand Theft Auto. З кожним новим проєктом наша мета завжди полягає в тому, щоб вийти за рамки того, що ми робили раніше, й ми раді підтвердити, що активна розробка наступної частини Grand Theft Auto йде повним ходом. Ми з нетерпінням чекаємо на можливість розповісти більше, як тільки будемо готові. Тому, будь ласка, стежте за новинами Rockstar Newswire, щоб знати офіційні подробиці», — розповідає Rockstar Games.
У графічних процесорах AMD Navi 3X будуть об'єднані 5-нм та 6-нм кристали
Один з інженерів AMD, який працював над шиною Infinity Fabric, підтвердив у своєму профілі LinkedIn, що графічні процесори Navi 3X будуть використовувати багаточипове компонування. У них компанія об'єднає кристали, що виготовляються за 6-нм та 5-нм технологіями TSMC.
Сімейство графічних ядер AMD Navi 3X буде представлено як мінімум трьома GPU. У Navi 31 та Navi 32 компанія використає кілька окремих кристалів, тоді як молодший Navi 33 є монолітним чіпом. Офіційний анонс новинок має відбутися ближче до кінця цього року, а зустріти їх можна буде у відеокартах Radeon RX 7000-ї серії.
У Мережі вже деякий час доступні попередні характеристики графічних процесорів AMD Navi 3X. Вони отримані з неофіційних джерел, тому рекомендуємо ставитись до них зі здоровим скептицизмом.
Джерело:
VideoCardz
У 2030-х роках квантові комп'ютери зможуть зламати алгоритм SHA-256, який використовує Bitcoin
Вчені з британського Університету Сассекс прогнозують зростання обчислювальної потужності квантових комп'ютерів протягом наступного десятиліття до рівня, який дозволить зламати алгоритм хешування SHA-256. Зокрема, він використовується криптовалютою Bitcoin для захисту блокчейну та доказу виконання роботи при емісії.
Нинішні системи не здатні повністю зламати SHA-256. Дослідники підрахували, що квантовий комп'ютер з 1,9 млрд кубітів (квантових бітів) обійде захист Bitcoin протягом 10 хвилин, з 317 млн — протягом години, а з 13 млн кубітів — за добу. Для порівняння, поточні зразки квантових комп'ютерів мають у своєму арсеналі десятки чи сотню кубітів. Наприклад, система IBM Eagle може похвалитися 127 кубітами.
З урахуванням темпів технічного розвитку та прогресу, реалізація таких комп'ютерів займе «потенційно понад десять років». Вчені відзначають, що мережа Bitcoin «може звести нанівець цю загрозу, виконавши програмний форк на методі шифрування, який є квантово-безпечним. Але при цьому можуть виникнути серйозні проблеми з масштабування через перемикання мережі на новий алгоритм».
Джерело:
Tom's Hardware
Геймплей та системні вимоги Ghostwire: Tokyo
Видавництво Bethesda Softworks та студія Tango Gameworks опублікували десять хвилин ігрового процесу, а також системні вимоги пригодницького бойовика Ghostwire: Tokyo. Цей проєкт створюється за участю відомого геймдизайнера Сіндзі Мікамі, який серед іншого керував розробкою The Evil Within, Resident Evil 1 та 4.
Події Ghostwire: Tokyo розгорнуться в спустошеній столиці Японії. З вини окультиста населення Токіо зникло без сліду, а саме місто опинилося під владою смертоносних потвор з іншого світу. Одним із небагатьох уцілілих став головний герой Акіто. Він об'єднає сили з духом детектива на прізвисько Кей-Кей, збираючи шматки інформації про причини масового зникнення людей, про рідних Акіто та винуватця всіх бід.
Мінімальні системні вимоги:
- ОС: 64-розрядна Windows 10 (версія 1909 або новіша);
- процесор: Intel Core i7-4770K або AMD Ryzen 5 2600;
- ОЗУ: 12 ГБ;
- відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB або AMD Radeon RX 5500 XT 8GB;
- місце на диску: 20 ГБ.
Рекомендовані системні вимоги:
- ОС: 64-розрядна Windows 10 (версія 1909 або новіша);
- процесор: Intel Core i7-6700 або AMD Ryzen 5 2600;
- ОЗУ: 16 ГБ;
- відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1080 або AMD Radeon RX 5600 XT;
- місце на SSD: 20 ГБ.
Ghostwire: Tokyo виходить 25 березня на ПК та PlayStation 5. Гру вже можна замовити в цифрових магазинах, включаючи Steam та Epic Games Store, за 969 гривень.
У квітні AMD може випустити карту Radeon RX 6950 XT із високошвидкісною пам'яттю GDDR6
Останнім часом все більше джерел ділиться подробицями про оновлення асортименту відеокарт Radeon RX 6000-ї серії. Вперше про плани AMD оснастити 3D-прискорювачі Navi 2X високошвидкісною пам'яттю GDDR6 стало відомо кілька тижнів тому. Оновлені відеоадаптери отримають маркування виду Radeon RX 6x50, причому перша модель має вийти вже в середині весни.
Відеокарта Radeon RX 6950 XT стане новим флагманом сімейства AMD Navi 2X. Вона отримає мікросхеми GDDR6 з ефективною частотою 18 ГГц, що підніме пропускну здатність до 576 Гбайт/с. У випущеній раніше Radeon RX 6900 XT цей показник становить 512 Гбайт/с. Офіційний дебют новинки, якщо вірити джерелу, заплановано на квітень.
Основою нового флагмана AMD Navi 2X є вже знайомий графічний процесор Navi 21. Яких-небудь змін техпроцесу для нього не передбачається. Що стосується молодших 3D-прискорювачів, як Radeon RX 6750 XT й Radeon RX 6850 XT, то про них свіжої інформації не надходило. Можливо, AMD обмежиться випуском тільки Radeon RX 6950 XT, яка стане відповіддю на GeForce RTX 3090 Ti.
Джерело:
VideoCardz
Відеоадаптери Intel Arc A370M та Arc A380 демонструють продуктивність GeForce GTX 1650 Super
Виведення графічних рішень Arc Alchemist на ринок корпорація Intel розпочне з відеоадаптерів початкового рівня, таких як Arc A370M та Arc A380. Обидві моделі активно тестуються партнерами чіпмейкера, що підтверджує безліч записів у базі даних бенчмарку SiSoftware Sandra. Вони не тільки розкривають характеристики новинок, але й дають уявлення про їхній рівень продуктивності.
В основі графічних адаптерів Intel Arc A370M та Arc A380 лежить ядро DG2-128EU з 1024 шейдерними процесорами та 64-розрядною шиною пам'яті. Відеобуфер представлений чотирма гігабайтами GDDR6. Модель Arc A370M, як неважко здогадатися по суфіксу «M», призначена для ноутбуків, тоді як Arc A380 є картою розширення для настільних ПК.
Що стосується швидкодії, то різниця між мобільною Arc A370M та десктопною Arc A380 становить близько 23%. У бенчмарку SiSoftware обидві новинки демонструють рівень GeForce GTX 1650 Super, але при цьому зможуть запропонувати апаратне прискорення трасування променів та технологію масштабування Intel XeSS. Більш інформативні тести з'являться ближче до релізу відеоадаптерів.
Характеристики мобільних відеоадаптерів Intel Arc Alchemist
Офіційний вихід 3D-прискорювачів Intel Arc A370M та Arc A380 відбудеться до кінця цього кварталу. Наприклад, відеоадаптер Arc A370M можна буде зустріти у новому Acer Swift X. На український ринок цей ноутбук надійде у квітні.
Джерело:
VideoCardz
AMD підготувала драйвер Radeon Adrenalin 22.2.1 до релізу Dying Light 2 Stay Human
Компанія AMD випустила оновлення пакета драйверів Radeon Software Adrenalin. Випуск 22.2.1 містить оптимізації для ігор Dying Light 2 Stay Human та Lost Ark, а також графічного API Vulkan 1.3 та профілю Vulkan Roadmap 2022.
Список проблем, усунених у новому драйвері, включає лише один пункт. Фахівці Radeon Technologies Group виправили помилку, через яку у Fortnite при запуску з API DirectX 12 з'являлося різнокольорове світіння навколо персонажа. Зустріти цю проблему можна було на деяких графічних продуктах AMD, зокрема Radeon RX 6700 XT.
Ознайомитись з документацією до набору драйверів Radeon Software Adrenalin 22.2.1 можна на офіційному сайті AMD. Там же наведено посилання для завантаження. Він підходить як для дискретних відеокарт Radeon, так і для вбудованих у процесорів AMD графічних ядер.
Останні огляди:
- Огляд та тестування процесорів AMD Ryzen 7 7800X3D та Ryzen 9 7950X3D. 3D Vertical Cache для геймінгу та роботи
- Огляд та тестування 15,6″ портативного монітору ASUS ZenScreen MB16AHG
- Від відеокарт до штучного інтелекту: історія компанії NVIDIA
- Огляд бездротової гарнітури Aula Mountain S6
- Огляд та тестування материнської плати MSI MPG Z790 EDGE TI MAX WIFI для платформи Intel LGA1700
- Огляд та тестування ігрового 27″ OLED-монітору Acer Predator X27U з частотою оновлення 240 Гц
- Огляд та тестування ігрового 27″ WQHD-монітора MSI MPG 271QRX QD-OLED з частотою оновлення 360 Гц