Intel обіцяє щороку постачати геймерам мільйони відеоадаптерів Arc

У найближчі півроку на ринку графічних прискорювачів нарешті з'явиться третій сильний гравець — корпорація Intel. Вже кілька років у її лабораторіях вирує робота над відеоадаптерами Arc Alchemist. До кінця поточного кварталу дебютують мобільні 3D-прискорювачі, а ближче до літа стануть доступні карти розширення для ігрових комп'ютерів.

Intel Arc

Поява ще однієї марки 3D-прискорювачів буде дуже доречною. AMD та Nvidia, як і раніше, не можуть наситити ринок достатньою кількістю відеокарт, що підтверджує нещодавній реліз Radeon RX 6500 XT й GeForce RTX 3050. Обидві новинки відсутні в більшості великих магазинів, а роздрібні ціни далекі від тих, що рекомендували розробники.

Не дивно, що багато хто очікує від майбутнього релізу відеокарт Intel Arc Alchemist покращення ситуації на ринку графічних прискорювачів. Ось і редакція PC Gamer звернулася до генерального директора Intel Пета Гелсінджера (Pat Gelsinger) з проханням позбавити геймерів від «кошмарної GPU-кризи». Важко сказати, чи прочитав цей відкритий лист сам голова Intel, але він точно привернув увагу його підлеглих.

«Це величезна проблема для геймерів на ПК та індустрії загалом. Intel Graphics старанно працює над тим, щоб знайти шлях до виконання своєї місії — щорічно передавати мільйони графічних процесорів Arc у руки геймерів», — заявив Раджа Кодурі (Raja Koduri), керівник графічного підрозділу Intel.


Раджа Кодурі демонструє графічний процесор Intel DG2-512EU

Тут слід уточнити, що AIB-партнери AMD та Nvidia щорічно відвантажують десятки мільйонів графічних прискорювачів. Наприклад, за підсумками 2020-го було поставлено близько 42 млн відеокарт (дані Jon Peddie Research). Вплив «мільйонів графічних процесорів Arc» на ринок 3D-прискорювачів можна буде оцінити лише у кінці року.

Обговорити в форумі (коментарів: 102)

Nvidia оскаржить право на товарний знак Hopper у суді

Nvidia зіштовхнулася з проблемами із найменуванням архітектури графічних процесорів Hopper, оскільки на цей товарний знак претендує інша компанія. За даними патентного відомства США, Nvidia та Dish Network ведуть суперечку щодо інтелектуальної власності на Hopper з 23 квітня 2021 року. Dish Network займається постачанням супутникових тюнерів та цифрових відеореєстраторів під назвами Hopper Go/Dou/Plus.

Nvidia

Справа про товарний знак Hopper наразі припинена. Nvidia та Dish Network продовжують переговори, а чергове засідання має відбутися 22 лютого 2022 року. З чуток, Nvidia хоче представити архітектуру Hopper на GTC 2022 у березні. Якщо ці чутки виявляться правдою, а суперечка про торгову марку не буде завершена, чіпмейкеру доведеться змінювати назву або відкладати анонс.

Ранні чутки стверджували, що GPU Hopper матимуть багаточипову структуру за аналогією з AMD Insinct MI200. Однак тепер відразу два інсайдери повідомили, що чіп GH100 насправді є конструкцією з монолітним кристалом площею близько 1000 мм². Це зробить його однією з найбільших мікросхем на ринку. Крім того, його TDP може досягати 1000 Вт, що вимагатиме дуже ефективної системи охолодження.

Джерело:
Videocardz

Обговорити в форумі (коментарів: 33)

Опубліковано системні вимоги The Invincible

Компанія Starward Industries, створена колишніми розробниками Cyberpunk 2077 та Dying Light, працює над проєктом за мотивами класичного фантастичного роману «Непереможний» Станіслава Лема. Гра створюється у жанрі науково-фантастичного трилера. Головний герой намагається вижити на планеті Регіс III, розібравшись у причинах зникнення членів експедиції. Буде нелінійна оповідь, яка залежить від рішень гравця. Перші скриншоти та відео демонструють сильну графіку та привабливу стилістику атомпанку. Гра створюється на рушії Unreal Engine.

Який комп'ютер знадобиться для запуску The Invincible? Відповідь на це дають опубліковані системні вимоги, які з'явилися на сторінці гри у Steam. Гра виявилася доволі вимогливою. У мінімальних специфікаціях вказані шестиядерні процесори, 16 гігабайтів оперативної пам'яті та GeForce GTX 1060. При цьому розробники рекомендують 32 гігабайти оперативної пам'яті та відеокарти рівня GeForce RTX 2070 Super або Radeon RX 6700 XT. Гра підтримуватиме як DirectX 11, так і DirectX 12. Підтримка трасування променів не згадується.

Мінімальні системні вимоги:

  • ОС: Windows 10 64 bit;
  • Процесор: Intel Core i5-10400F або AMD Ryzen 5 3600;
  • Відеокарта: GeForce GTX 1060 6GB або Radeon RX 5600 XT;
  • Оперативна пам'ять: 16 ГБ;
  • Місце на диску: 25 ГБ.

Рекомендовані системні вимоги:

  • ОС: Windows 10 64 bit;
  • Процесор: Intel Core i5-10400F або AMD Ryzen 5 3600;
  • Відеокарта: GeForce RTX 2070 Super або Radeon RX 6700 XT;
  • Оперативна пам'ять: 32 ГБ;
  • Місце на диску: 25 ГБ.

Вихід гри заплановано на цей рік.

Обговорити в форумі (коментарів: 32)