Halo Infinite стала найбільшим релізом в історії франшизи

Компанія Microsoft відзвітувала, що шутер Halo Infinite отримав грандіозний успіх. Гра стала найбільшим запуском в історії франшизи Halo: кількість унікальних гравців, які встигли зіграти у шутер, перевищила 20 мільйонів людей.

Halo Infinite

Багатокористувацький режим Halo Infinite вийшов у форматі відкритого бета-тестування у листопаді 2021 року для Xbox One, Xbox Series X/S і ПК. Сюжетна кампанія побачила світ декількома тижнями пізніше.

Успіху проєкту сприяла нова стратегія Microsoft. На відміну від інших ігор серії, багатокористувацький режим Halo Infinite є безплатним. Одиночна кампанія вже коштує грошей, проте шутер із перших днів увійшов до складу підписки Xbox Game Pass. Тому для активних передплатників не потрібно жодних додаткових витрат для гри в сюжетний режим.

Також на квартальному звіті Microsoft було сказано, що на другому місці за популярністю опинився гоночний симулятор Forza Horizon 5 із 18 млн гравців протягом неповних трьох місяців. Аудиторія сервісу Xbox Game Pass перевищила 25 млн передплатників на ПК та консолях, а підрозділ Xbox отримав найвищий річний дохід у розмірі 16,28 млрд доларів.

Джерело:
HotHardware

Обговорити в форумі (коментарів: 22)

Intel оскаржила антимонопольний штраф Єврокомісії на €1,06 млрд

Ще у 2009 році Європейська комісія оштрафувала Intel на €1,06 млрд через порушення антимонопольного законодавства. Стверджувалося, що компанія надавала своїм партнерам, включаючи Dell, HP, NEC та Lenovo, значні знижки за умови, що 95% проданих ними комп'ютерів будуть використовувати процесори Intel. З того часу чипмейкер не втрачав надії оскаржити цей штраф у суді.

Intel

Як повідомляє видання Reuters, суд загальної юрисдикції в Люксембурзі сьогодні ухвалив рішення на користь Intel та повністю скасував штраф «Аналіз Європейської комісії є неповним й не дозволяє встановити відповідно до необхідного правового стандарту, що ці знижки будуть або можуть мати антиконкурентні наслідки», — заявили судді. Будь-яких коментарів із цього приводу з боку Intel ще не надходило.

Слід додати, що цей самий суд у 2014 році відхилив апеляцію Intel, підтримавши рішення Єврокомісії. У 2017 році Європейський суд (CJEU), найвища судова інстанція Європейського союзу, не погодився з постановою, через що розгляди продовжилися.

Обговорити в форумі (коментарів: 27)

Crytek офіційно анонсувала шутер Crysis 4

Студія Crytek на своєму каналі YouTube випустила ролик-тизер з анонсом четвертої номерної частини шутера Crysis. Декількома годинами раніше підрозділ Crytek China поділився зображенням цього анонсу на ресурсі BiliBili.

Crysis 4

На цей час з офіційної інформації є лише сам факт існування Crysis 4. Якихось подробиць сюжету, режимів, дати виходу, платформ немає зовсім. Швидше за все, повноцінна презентація Crysis 4 відбудеться найближчим часом.

Crysis 4 стане шостим великим релізом у серії, якщо розглядати свіжі перевидання в одному пункті: Crysis (2007), Crysis Warhead (2008), Crysis 2 (2011), Crysis 3 (2013) й Crysis Remastered Trilogy (2020, 2).

Традиційно ігри серії Crysis, особливо перша частина, відрізнялися дуже високими системними вимогами на момент свого виходу. Наприклад, у 2007 році не було конфігурацій з однією дискретною відеокартою, здатних забезпечити плавний геймплей у Crysis на найвищих налаштуваннях графіки з використанням DirectX 10. Тому питання «Can it run Crysis?» напевно, знову стане актуальним.

Обговорити в форумі (коментарів: 44)

Відеокарти GeForce RTX 3050 вже надходять до перших власників

Офіційний продаж відеокарт GeForce RTX 3050 стартує завтра ввечері, проте це не завадило рітейлерам почати відвантажувати їх новоспеченим власникам. Один із них розповів про свою покупку на сторінках Reddit. За модель Gigabyte GeForce RTX 3050 Gaming OC він виклав €500, що на 79% більше за рекомендовану ціну для європейського ринку (€279).

GeForce RTX 3050

На жаль, випробувати GeForce RTX 3050 в іграх поки що не вдасться. Nvidia ще не виклала у вільний доступ графічний драйвер з підтримкою нової відеокарти, тому в GPU-Z вона визначається як «Microsoft Basic Display Adapter». Втім, більшу частину характеристик утиліта таки показала.

GeForce RTX 3050

Судячи з останньої інформації, у більшості магазинів відеокарти GeForce RTX 3050 будуть доступні з великою націнкою. І це попри низьку привабливість для добувачів криптовалют. Швидкодія GeForce RTX 3050 у майнінгу Ethereum знаходиться на рівні 12,5-13,5 MH/s, а щоб повернути витрачені на неї гроші у «кіберстарателів» піде не менше двох-трьох років.

Обговорити в форумі (коментарів: 134)

be quiet! випустила «золоті» блоки живлення Pure Power 11 FM номіналом 850 та 1000 Вт

Лінійка джерел живлення be quiet! Pure Power 11 FM поповнилася моделями з номінальною потужністю 850 та 1000 Вт. Для нових блоків характерна повністю модульна система підключення кабелів, 5-річна гарантія виробника та високий ККД, що підтверджує сертифікат 80 Plus Gold.

Pure Power 11 FM

Блоки живлення be quiet! Pure Power 11 FM номіналом 850 та 1000 Вт оснащені двома лініями +12 В. Передбачені системи захисту від перевантаження по струму та потужності, підвищеної та зниженої напруги, короткого замикання та перегріву. Активне охолодження забезпечує 120-мм вентилятор на підшипнику Rifle Bearing (ковзання з гвинтовою нарізкою). З іншого вендор відзначає наявність до шести роз'ємів PCI-E Power для живлення відеокарт.

Pure Power 11 FM

Офіційний старт продажів 850- та 1000-ватних блоків живлення be quiet! Pure Power 11 FM заплановано на 8 лютого. У європейських магазинах вони будуть доступні за рекомендованою ціною €125 та €155 відповідно.

Джерело:
be quiet!

Обговорити в форумі (коментарів: 33)

EA та Lucasfilm Games працюють над трьома іграми по «Зоряним війнам»

Electronic Arts разом з Lucasfilm Games підтвердили, що зараз вони створюють три нові ігри по всесвіту «Зоряних воєн». Розробкою всіх трьох ігор займається студія Respawn Entertainment.

Звездные войны

Respawn Entertainment відома за Titanfall 1/2, Apex Legends та Star Wars Jedi: Fallen Order. Ці проєкти виявилися дуже популярними та принесли фінансовий успіх EA. До речі, першим із них є гра із серії Star Wars Jedi, пряме продовження Star Wars Jedi: Fallen Order. Курує цей напрямок гейм-директор Стіг Асмуссен.

Далі йде неназваний шутер від першої особи. Його розробку очолює другий гейм-директор Пітер Хіршманн, який має досвід роботи над кількома шутерами та іншими іграми по «Зоряним війнам», включаючи Battlefront.

Третім проєктом є стратегічна гра, що створюється спільно Respawn та Bit Reactor. На жаль, про неї практично нічого не відомо: чи буде це класична масштабна стратегія в реальному часі, покрокова гра або тактика з мікроменеджментом бойової групи. У команду Bit Reactor входять розробники, які працювали над такими серіями, як XCOM, Civilization та Elders Scrolls Online.

Джерело:
EA

Обговорити в форумі (коментарів: 17)

Khronos Group випустив специфікації API Vulkan 1.3

Консорціум Khronos Group опублікував специфікацію Vulkan 1.3. Вона включає нові розширення, відібрані та схвалені спільнотою розробників та членами консорціуму.

Vulkan

До них відносяться динамічний рендеринг, додаткові динамічні стани, покращений API синхронізації, індексація дескрипторів та ряд інших функцій. Завдяки сумісності із підмножиною OpenGL ES 3.1, нова версія Vulkan підтримується на широкому діапазоні пристроїв та ринків.

Також Khronos Group вирішив визначити загальнодоступну дорожню карту API. Вона буде використовуватися для позначення ключових функцій на найближчі роки та покликана допомогти розробникам ігор отримати чітке уявлення про підтримку та поширеність тієї чи іншої функції протягом часу.

Періодично консорціум створюватиме віхи вздовж дорожньої карти, щоб визначити функції, які стануть новою базою для графічних процесорів середнього та високого рівня на ринках смартфонів, планшетів, ноутбуків, настільних комп'ютерів та консолей.

Компанія AMD пообіцяла реалізувати підтримку Vulkan 1.3 та профілю Vulkan Roadmap 2022 на всіх відеокартах AMD Radeon RX (архітектури Vega, RDNA та RDNA 2). Бета-драйвери AMD Radeon Software одразу доступні для розробників, а фінальна версія драйверів очікується у найближчі кілька місяців. Відповідні оновлення для своїх продуктів випустить і компанія Nvidia.

Джерело:
Khronos Group

Обговорити в форумі (коментарів: 9)

У Мережі з'явився перший огляд відеокарти GeForce RTX 3050

Портал MMORPG передчасно опублікував огляд відеокарти EVGA GeForce RTX 3050 XC Black. Вона надійде у продаж 27 січня, а цього вечора спадає заборона на публікацію оглядів новинки, тому сьогодні нас чекає ще чимало матеріалів, що розповідають про швидкодію найдоступнішої відеокарти Nvidia Ampere.

GeForce RTX 3050

Автор каже, що отримав зразок EVGA RTX 3050 XC Black із неправильною прошивкою. Модель повинна мати частоту динамічного розгону 1777 МГц, але GPU розглянутого прискорювача працював на частоті до 1845 МГц без ручних маніпуляцій з розгоном. Тому потенційні клієнти можуть спробувати щастя з оновленням прошивки.

GeForce RTX 3050

GeForce RTX 3050 порівнювали з Radeon RX 6600 XT, Radeon RX 6600, Radeon RX 5700 XT та GeForce RTX 3060 Ti. На жаль, в огляді не вистачає відеокарт покоління Turing, включаючи такі моделі як GeForce GTX 1660 Ti/Super або GeForce RTX 2060. Якщо вірити показникам новинки в 3DMark FireStrike та TimeSpy, вона має бути максимально близька до цих 3D-прискорювачів.

GeForce RTX 3050

Тестова система MMORPG була побудована на процесорі Core i7-10700K та 32 ГБ пам'яті DDR4-3200. Ігрові тести включали дозвіл 1440p та 1080p, а також окремі режими з підтримкою RayTracing, DLSS та FSR.

GeForce RTX 3050

У своєму висновку автор каже, що GeForce RTX 3050 погано підходить для ігор з трасуванням променів, але отримує суттєвий приріст частоти кадрів завдяки DLSS. Ця технологія ніколи раніше не була доступною в цьому сегменті дискретних відеокарт для настільних ПК.

Джерело:
Videocardz

Обговорити в форумі (коментарів: 75)